دروازه بان راه آهن می گوید گلی که محمد نوری به ثمر رساند خطای هند بود.

بهزاد آريس: وحيد طالب‌لو، بازهم توانست يك پنالتي در جريان بازي بگيرد تا در هفته‌هاي اخير يكي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ليگ باشد. او تأكيد مي‌كند با ادامه همين روند اميدوار است به تيم‌ملي بازگردد و مطمئن است در اولين دعوت نظر كروش و دستيارانش را جلب مي‌كند و پيراهن شماره يك را از آن خود مي‌كند. تازه‌ترين حرف‌هاي طالب‌لو را مي‌خوانيد.

* همه راه‌آهني‌ها به داوري بازي با پرسپوليس معترض هستند، چرا؟

بهتر است در اين خصوص مسئولان و مديران صحبت كنند اما من در شبكه‌هاي اجتماعي عكسي ديدم كه كاملاً نشان مي‌دهد محمد نوري با دست توپ را به گل تساوي پرسپوليس تبديل كرده.

* يعني در جريان بازي متوجه نشدي؟

نه آن لحظه متوجه نشدم.

* پس پخش نشدن بازي‌ها به ضرر شما شد؟

قطعاً از پخش نشدن بازي‌ها هيچ‌كس خوشحال نيست. البته شنيدم قرار است مسئولان فدراسيون و صدا و سيما نشستي داشته باشند. حرف من اين است اصلاً نبايد مي‌گذاشتند كار به اينجا برسد كه حالا دنبال راه حل باشند. شما در تمام دنيا مي‌بينيد روز به روز در فوتبال در حال پيشرفت هستند ولي ما مدام پسرفت مي‌كنيم.

* قبل از بازي شايعه شده بود ممكن است به دستور سياسي به پرسپوليس ببازيد؟

اين موضوع قبل از بازي با پرسپوليس در ليگ مطرح شد ولي در جام‌حذفي چنين چيزي نشنيدم. حتي مسئولان براي بردن پرسپوليس در جام‌حذفي براي ما پاداش ويژه گذاشته بودند و در حالي كه در ليگ يك روز قبل از بازي‌ها به اردو مي‌رويم، براي اين بازي چون اهميت داشت دو روز زودتر به اردو رفتيم.

* بعد از بازي مدعي شده بودي سوشا پنالتي را با شانس گرفته؟

بله. به‌هر‌حال شانس هم در گرفتن پنالتي دخيل است به خصوص در پايان بازي كه فشار بيشتري وجود دارد.

* يعني خودت هم شانسي پنالتي صادقيان را گرفتي؟

قبل از آن ضربه هيچ توپي روي دروازه ما نيامده بود و اولين توپي را كه لمس كردم ضربه پنالتي پيام بود و اين كار را واقعاً سخت مي‌كند. واقعاً با شناخت از نحوه زدن ضربات پيام به سمت توپ رفتم و البته خدا هم كمك كرد.

* و توپ برگشتي را هم گرفتي؟

بله ريباند برگشتي را كه پيام زد با صورت گرفتم و اين ريباند را از خود ضربه پنالتي بيشتر دوست داشتم.

* چرا در پايان بازي در مهار پنالتي‌ها زياد موفق نبودي؟

گرفتن پنالتي از طالب‌لو، از توقع به حالت وظيفه تبديل شده و همين كارم را سخت‌تر مي‌كند. اگر يك پنالتي از حريف عقب بوديم شايد مي‌توانستم كاري كنم ولي كار واقعاً سخت شده بود. وقتي عقب هستي بار روي دوش گلر زياد مي‌شود و ديگر كاري از دستم برنمي‌آمد. در هر صورت اين برد روزي هواداران پرسپوليس بود و به آنها تبريك مي‌گويم كه كامشان شيرين شد.

* با اين روندي كه در اين چند هفته داشتي، فكر مي‌كني شانسي براي دعوت به تيم‌ملي داشته باشي؟

اگر همين روند را ادامه دهم قطعاً مسير برايم هموار خواهد بود ولي هدفم گرفتن پيراهن شماره يك تيم‌ملي است نه صرفاً دعوت شدن و مطمئن باشيد با اولين دعوت به اردو نظر كادرفني را جلب خواهم كرد. اتفاقاتي كه در چند بازي اخير افتاد كمترين مزد زحمات من بعد از آن آسيب‌ديدگي بوده و جا دارد از آقاي استيلي كه به من اطمينان كرد، تشكر كنم و اميدوارم بازهم بتوانم براي تيمم مثمرثمر باشم.

 

 

 

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =