اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال عزل نایب رییس اول و دبیر کل فدراسیون فوتبال را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایسنا؛در نامه‌ای که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند خواستار عزل آیت‌اللهی و محمد نبی از سمت‌های سرپرستی کمیته فنی و توسعه و دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده‌اند.

در این نامه که به امضای تمام اعضا به جز محمدهادی آیت اللهی رسیده است، هیات رییسه فدراسیون این خواسته را جزو وظایف خود دانسته و خواستار انتخاب افراد واجد شرایط برای سمت‌های دبیرکلی و نایب رییسی شده است.

در متن این نامه که به طور اختصاصی در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته آمده است:

برادر گرامی جناب آقای کفاشیان

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام با عنایت به اختیارات قانونی هیات رییسه مندرج در اساسنامه فدراسیون تصمیمات ذیل اتخاذ گردیده است، لذا استدعا می‌شود با استناد به بند 5 از ماده 36 اساسنامه مذکور مقرر فرمایید در مهلت قانونی (حداکثر ظرف 48 ساعت) این تصمیمات اجرایی گردد.

1- ضمن تشکر از جناب آقای نبی به عنوان دبیرکل در طول تصدی این مسئولیت بر اساس بند 6 در ماده 35 (اختیارات قانونی هیات رییسه) نسبت به عزل مشار الیه اقدام و فرد واجد شرایط این سمت در مهلت قانونی جهت بررسی و اخذ مصوبه هیات رییسه معرفی گردد.

2- با توجه به مسئولیت‌ها و مشغله‌های متعدد نایب رییس محترم اول فدراسیون با استناد بند 2 در ماده 35 (اختیارات هیات رییسه) نسبت به عزل آقای آیت‌اللهی از مسئولیت سرپرست کمیته فنی و توسعه در مهلت قانونی قید شده در اساسنامه اقدام و فرد واحد شرایط این مسئولیت جهت بررسی و اخذ مصوبه هیات رییسه معرفی گردد.

کلیه اعضا از حسن مدیریت و درایت حضرتعالی خصوصا اجرای مصوبات قانونی اساسنامه فدراسیون که همواره مورد اهتمام و احترام جنابعالی می‌باشد تشکر و قدردانی می‌نمایند.

تاج نایب رییس دوم فدراسیون - دکتر شجاعی نایب رییس سوم فدراسیون - بهروان عضو هیات رییسه - بهاروند عضو هیات رییسه - فنبرزاده عضو هیات رییسه فدراسیون - اصفهانیان عضو هیات رییسه فدراسیون - عزیزی خادم عضو هیات رییسه فدراسیون

بسمه تعالی

پیرو مذاکره با آقای کفاشیان درخواست ایشان مبنی بر مهلت یک هفته‌ای جهت تشکیل جلسه هیات رئیسه پس از یک هفته شرح متن و با توجه به امضاء کلیه عزیزان اجرایی شود.

بهروان 93/7/27

البته کفاشیان در پاسخ به این نامه در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرده بود که دست به تغییرات نمی زند و آیت اللهی و نبی به کار خود ادامه خواهند داد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    12 2
    نامه هئیت رئیسه که هیچ .طوفان نوح هم نمی تونه نبی و ایت الهی را ازفدراسیون بیرون کنه. اینها جز اصلی باند کفاشیان هستنند.امیدوارم یک معجزه ای بشه سه تاشون با هم بروند و فوتبال این مملکت نجات پیدا کند.
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    2 2
    خود کفاشیان هم بره...دیگه عالی میشه....دادکان تاج بهروان واقعا عالی هستند
  • نا شناس IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    6 1
    خوب بود ولی یک خط کم بود : با توجه به حسن مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از به هدر رفتن استعداد ایشان خواهشمند است استعفای خود را تقدیم نموده تا در پستهای بالاتر از وجود ایشان استفاده گردد.
  • افشین A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    8 2
    مشکل فوتبال ما با رفتن امثال کفاشیان حل نمی شود،بلکه ایراد اصلی فوتبال ما وجود مربیان بی سواد و باندباز است.