تسنیم نوشت:

رئیس جامعه تورگردانان کشور از تقاضای ۱۲ هزار گردشگر اروپایی برای ورود به ایران با قطار گردشگری خبر داد.

ابراهیم پورفرج، در مراسم استقبال از قطار گردشگری اروپایی که از مجارستان وارد ایران شد در ایستگاه راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 6 روز می‌شود که این گردشکران در ایران به سر می‌برند یادآور شد: گروه دومی از تورهای گردشگری با قطار که شامل 56 کشور اروپایی هستند نیز امروز وارد تهران می‌شوند و این گروه که الان از آنها استقبال می‌کنیم بعد از یک روز اقامت در تهران و بازدید از کاخ گلستان، موزه جواهرات و موزه ملی به مجارستان بازمی‌گردند.

او با بیان اینکه تا کنون 9 قطار دیگر برای سفر به ایران تا سال 2015 رزرو شده است گفت: در همین راستا 12 هزار نفر برای ورود به ایران به کمک این قطارها ثبت‌نام کرده اند، در این گروه گردشگران افراد منتسب به شرکت‌های بزرگی توریستی هستند که برنامه ریزی ورود مسافران دیگر به ایران را انجام می‌دهند.

در ادامه رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل کیراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه 150 نفر از گردشگران اروپایی با قطار عقاب طلایی به ایران آمدند گفت:‌ این افراد در استان‌های محتلف جاذبه‌های گردشگری را دیدند و بسیاری از انها از تورگردانان حرفه‌ای اروپایی هستند که قطار آنها هم نوعی هتل-قطار است.

او با بیان اینکه این گردشگران برای اقامت مشکلی نداشتند چون در خودِ قطار در برخی از شهرها اقامت داشتند گفت: شهرهای شیراز، زنجان، اصفهان و یزد از مهرمترین شهرهایی بوده است که این قطار آنجا را بازدید کرده است لذا سفر آنان خیلی طولانی نبوده است.

 

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمباد A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    9 1
    همان گونه که سرمایه داران خارجی برای سرمایه گذاری درایران صف کشیده بودند
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    3 52
    خدا بخیر کنه، جاسوسها میتونن خودشونو لابلای اونا پنهان کنن.
    • بی نام RO ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
      21 0
      مگه قرار از فردو و نطنز بازدید کنند
    • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      13 0
      میخوای مثل کره شمالی کلا نه بذاریم کسی وارد بشه و نه خارج تا دیگه امثال شما دلواپسیتون کاملا رفع بشه؟؟
  • مختار RO ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    12 1
    خداراشاکریم با اینکه تبلیغات منفی زیادی علیه ایران ازسوی دشمنان مبنی برنا امنی ارائه می گرددامادوستاران وگردشگران زیادی قصدسفربه میهن عزیزمان رادارندوارزآوری خوبی نصیبمان خواهدشد.خداکندکه این علاقه مندان میلیونی شوندتاماهیت وبی گناهی ملت ایران برهمگان برملا گردد.آمین