حمید درخشان می گوید تیمش هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده آل نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از صعود تیمش به جمع 8 تیم برتر جام حذفی گفت: «بازی خوبی برگزار شد و دو تیم نمایش خوبی داشتند. به استیلی خسته نباشید می گویم. او تیم خوبی دارد و 120 دقیقه خوب بازی کردند. ما در این مسابقه فرصت های زیادی از دست دادیم. گل غیر منتظره ای هم خوردیم. ما در فاز حمله بودیم و روی غافلگیری گل خوردیم.»
درخشان ادامه داد: «امروز با یک اشتباه کوچک به دردسر افتادیم. تیم ما کمی مشکلات بدنی دارد و بازیکنان هنوز از نظر بدنی مشکل دارند. در اردوی کیش تلاش کردیم بازیکنان را از نظر بدنی آماده کنیم. می توانستیم در این اردو فشار زیادی به بازیکنان بیاوریم اما ممکن بود جواب عکس بگیریم و وضعیت بدنی بازیکنان بدتر شود. البته تیم من می تواند 120 دقیقه بجنگد و در بازی با راه آهن هم سوار بر بازی بودیم. در این بازی دیدیم که پرسپولیس در دقایق پایانی حمله کرد و این یعنی شرایط تیم عوض شده.»
درخشان در مورد وضعیت پیام صادقیان هم گفت: «پیام بازیکن با کیفیتی است. ما سعی کردیم کم کم از او بازی بگیریم تا به شرایط ایده آل برسد. پیام مقابل راه آهن هم خوب بود و در طول 90 دقیقه شرایط خوبی داشت. او به روزهای خوبش نزدیک شده است. او باید از نظر بدنی آماده تر شود تا بیشتر به پرسپولیس کمک کند.»
درخشان در مورد اینکه چرا خبر محرومیت شجاع خلیل زاده امروز منتشر شد اما حسین ماهینی مدت هاست که از ترکیب پرسپولیس دور مانده گفت: «خلیل زاده نفر هفتم لیست روز اول بود ولی نامش را اعلام نکردند تا مقابل پرسپولیس بازی کند. چطور او بعد از بازی با پرسپولیس در فهرست قرار گرفت ولی قبل از بازی نبود؟ ما از طریق باشگاه پیگیری می کنیم. چرا بازیکنان سرباز را به نیروی زمینی و فجر نمی دهند و به تراکتورسازی می دهند؟ از این تبعیض ها تعجب می کنم. چرا همه تنبیه ها اول برای پرسپولیس است؟ من از باشگاه می خواهم که این مسائل را پیگیری کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =