سرمربی استقلال می گوید چطور قرارداد فوتبالیست ها را شفاف سازی کرده اند،پس باید این شفاف سازی درباره برنامه نود هم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی استقلال در نشست خبری اش پیش از بازی مقابل پارسه تهران گفت:«ما به پارسه احترام می گذاریم و جام حذفی را خیلی جدی گرفته ایم.همانطور که شما می دانید پارسه قهرمان سال گذشته را حذف کرده است.ما بازی پارسه را آنالیز کرده ایم و با تمام قوا به مصاف آنها می رویم.»

خبرنگاری از او پرسید تیم شما سه روز بعد از بازی با کره باید در دربی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که قلعه نویی گفت:«فعلا فقط به پارسه فکر می کنیم.اما درباره کره و دربی هم ما نامه می زنیم تا اگر شد بازی را 48 ساعت به تعویق بیاندازنداگر قرار باشد دو هفته ملی پوش نداشته باشیم، طبیعی است که بازیکنان خسته می شوند. با نداشتن بازیکن چه تمرینی می‌توانیم بکنیم؟ مدیریت باشگاه هم این مسئله را پیگیری می‌کند.»

نوبت به سوال درباره حق پخش رسید.جایی که قلعه نویی درباره اش گفت:«اعتقاد دارم الان در عصر ارتباطات قرارداریم. شما اگر با یک پزشک متخصص ارتباط نداشته باشید به مشکل می خوردید. این ارتباطات می تواند به رسانه ملی هم برگردد. البته ما باید قانونمند هم باشیم. ما الان در هر رشته‌ای می بینیم که قبل از هرچیزی به دنبال زدن فوتبال هستند. چندی پیش یکی از مسئولان یکی از فدراسیون‌ها در رادیو ورزش درمورد رشته خودش صحبت می کرد. از ده دقیقه صحبتش، 9 دقیقه درمورد فوتبال صحبت کرد. در تمام دنیا به فوتبال نگاه می‌کنند. حالا که می‌گوییم حق فوتبال را بدهید به آنها برخورده است. این در حالی است که از بغل فوتبال مشهور می‌شوند، یکی از نمونه‌هایش هم برنامه 90 است. جالب است که آنجا می‌گویند قرارداد قلعه‌نویی را شفاف کنید. چرا برای خودتان شفاف سازی نمی‌کنید؟ رسانه ملی حق فوتبال را نمی دهد. فنرباغچه و گالاتاسرای در همین ترکیه کانال خودشان را دارند و 80 درصد از بودجه خود را از این راه در می آورند.»

قلعه نویی حرف هایش را این طور ادامه داد:«آقایان نه حق پخش فوتبال را می دهند نه اجازه می دهند که تلویزیون خصوصی شود.این یعنی زور.چه کلمه دیگری می توانیم در این باره بگوییم؟جالب است که حق ما را نمی‌دهند و به همه چیز هم می رسند. آمدند و قرارداد همه تیم‌ها را شفاف‌سازی کردند حالا بیایند برنامه 90 را هم شفاف سازی کنند. شنیده‌ام 25 میلیارد درآمد سالانه آنهاست. راجع به سربازی چقدر شفاف سازی کردند؟ بروید ببینید برخی از خودشان هم اینگونه معافیت گرفته‌اند. اصلا بگویید درآمد آن برنامه هزارتومان است اما بیایند و آن را شفاف بگویید. باید رسانه ملی حق فوتبال را بدهد. این ارقام حق فوتبال نیست. فوتبال از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می کند و جامعه را شاداب می‌کند. ما در زیر ساخت‌ها عقب هستیم. ما کلا سه ورزشگاه خوب داریم و باقی زمین‌ها کیفیتی ندارند. هرکس در این یکساله رسیده، فوتبال را کوبیده است. در فوتبال رقمی خرج نمی‌شود. این سرویسی که فوتبال می دهد و سرگرم می کند، ارزشش بسیار بیشتر از اینها است. به نظر من آقای روحانی باید به این مسئله ورود کند. دولت اعتدال قانونمند بوده و هست و آنچه که حق ماست را از صدا و سیما بگیرد و به ما بدهد.»

او از هواداران هم یک درخواست دارد و می گوید:«من از هواداران می‌خواهم با حضور در استادیوم به بازی‌ها گرمی ببخشند. این یک مبارزه است و اگر می خواهیم برنده شویم باید تلاش کنیم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =