سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به محض ورود به ایران، جدا از انتقاد شدید از رسانه ها، حرف های جالبی در مورد نلو وینگادا به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش در بدو ورود به ایران در جمع خبرنگاران، درباره اردوی پرتغال گفت: اردوی پرتغال اردویی بود که در آن اتحاد تیمی را به تیم ملی برگرداندیم و سعی کردیم روحیه ملی بسازیم. ما این فرصت راداشتیم تا عملکرد 10 بازیکن را بررسی کنیم و خوشحال بودم که بازیکنان تیم ملی هم عملکرد خوبی داشتند.

کروش درباره اردوی آفریقای جنوبی و بازی‌های تیم ملی در این اردو ادامه داد: اردوی ما در آفریقای جنوبی و بازی‌هایی که می‌خواهیم برگزار کنیم حقیقت دارد اما هستند کسانی که به زیاد صحبت کردن شان ادامه می‌دهند و شرایط کنونی به گونه‌ای است که کار از دست ما خارج می‌شود چراکه افراد متعددی هستند که بی‌جهت صحبت می‌کنند و باعث مخل آسایش تیم ملی می‌شوند. این مسائلی است که باید با کفاشیان درباره آن صحبت کنم چون این راه، راه صحیحی نیست. اگر قرار است فوتبال ما توسعه پیدا کند باید این راه درست شود چراکه کسانی هستند که درباره بازی با زیمباوه و آث‌میلان صحبت می‌کنند و به همین منظور باید با کفاشیان جلسه بگذارم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وقتی ما اطلاعات رسمی را به رسانه‌ها می‌دهیم اینجا نمی‌آییم که به شایعات و گمانه‌زنی‌ها دامن بزنیم.اما افرادی در رسانه‌ها حرف می‌زنند که می‌خواهند مثل هنرپیشه‌ها به شهرت برسند و من از این سوپراستارها خسته شدم.
وی در پاسخ به این سوال که این سوپراستارها و هنرپیشه‌ها چه کسانی هستند ادامه داد: من به حرف آنها گوش نمی‌دهم که بدانم چه کسانی هستند و شما که به حرف آنها گوش می‌دهید باید نامشان را بگویید.
کروش درباره اینکه آیا تیم ملی نیاز به مدیر رسانه‌ای دارد یا نه تصریح کرد: این مطلبی است که رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند پاسخگوی آن باشد اما ما در پرتغال ثابت کردیم که می‌شود کار درست انجام داد و اخبار صحیح را به رسانه‌ها داد به طوری که در طول مدت اردوی پرتغال همه خبرنگاران از اطلاعاتی که در اختیارشان بود راضی بودند. عکس‌های روزانه، گزارش‌ها، اخبار و مصاحبه‌های مختلف به رسانه‌ها می‌رسید و ما نشان دادیم که می‌توانیم کار حرفه‌ای انجام دهیم. در این شرایط دلیلی نیست که در ادامه هم نتوانیم آن را انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه بعضی از رسانه‌ها به اخبار تیم ملی دسترسی داشتند اما بعضی رسانه‌های دیگر نه، گفت: از این موضوع بسیار نارحتم و افرادی که این گونه اخبار را به خاطر منافع شخصی‌شان بیرون می‌دهند نمی‌توانند با من کار کنند و شما اسامی آنها را می‌دانید.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که به کروش گفت شما به نظر عصبانی هستید اظهار داشت: مشکل اینجاست؛ شما چیزهای زیادی می‌شنوید به ویژه درباره مسائل خصوصی به همین منظور گمانه‌زنی‌هایی ایجاد می‌شود. من ناراحتم، هواداران هم ناراحتند و تیم ملی هم موافق این نیست. من ناراحت نیستم اگر چیز اشتباهی می‌‌گویم به من بگویید. از شما و روزنامه‌تان چیزهای زیادی می‌شنوم، شما به خاطر منابعی که دارید مخل کارهای تیم ملی می‌شوید!
کروش در پاسخ به سوالی راجع به مشکلات حق پخش عنوان کرد: این به من ربطی ندارد و جزو مسئولیت‌ها و کارهای من نیست. این مطلبی است که من نباید نقطه‌نظرم را درباره آن بگویم. فقط این را می توانم بگویم که اگر از برنامه های تیم ملی از نظر مالی و سایر مسائل حمایت شود می توانیم رو به جلو حرکت کنیم و من به این مسیر بسیار امیدوارم و مثبت می بینم.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما غیر از بازی با کره در تهران بازی دیگری دارید یا خیر، عنوان کرد: تلاشمان را می‌کنیم برای اینکه اطلاعات رسمی داشته باشیم. ما هیچ چیزی را از شما پنهان نمی‌کنیم و به شما اطلاع می‌دهیم. اگر می‌خواهید درباره آث‌میلان و اسپانسرها مرا وارد بازی کنید من وارد آن نمی‌شوم. شما به عنوان رسانه این را بدانید افرادی هستند که فقط می‌خواهند در عکس باشند و خودشان را جزو تیم ملی می‌دانند اما هیچ کاری انجام نمی‌دهند. شما رسانه‌ها نقطه‌نظر آنها را می‌پرسید و به آنها اعتبار می‌دهید. ببخشید این را می‌گویم اما شما مقصر هستید. شما به آنها اعتبار می‌دهید به افرادی که هیچ اهمیتی ندارند و هیچ مطلبی درباره تیم ملی نمی‌دانند اگر اطلاعاتی می‌خواهید به فدراسیون مراجعه کنید.
کروش درباره ویروس آبولای آفریقای جنوبی که فدراسیون پزشکی- ورزشی ایران گفته تیم ملی باید احتیاط کند خاطرنشان کرد: من نقطه‌نظر متفاوتی با این فدراسیون دارم. این بحران فقط برای آفریقا نیست بلکه در سراسر جهان است. قبل از اینکه بخواهید درباره مسائلی که درایران نیست دغدغه داشته باشید بهتر است درباره تیم ملی به آنچه در ایران است دغدغه داشته باشید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه کمیته فنی گفته نظر کروش تکلیف وینگادا را برای ماندن در ایران مشخص می‌کند اضافه کرد: من هیچ اظهارنظری ندارم. من فکر کردم شما می‌خواهید از من بپرسید 15 روز قبل از آغاز بازی‌های آسیایی کادر فنی نمی‌دانست که سیستم سن بازیکنان به چه صورت است و در چه رده سنی می‌خواهد تیم اعزام کند یا شاید این سوال که چرا تک تک بازیکنان در اردوها حضور پیدا نمی‌کنند. مسئله اینجاست که ما باید از سرمربی تیم المپیک حمایت کامل داشته باشیم و به آنها کمک کنیم تا برای مقدماتی المپیک آماده شوند و به المپیک برزیل صعود کنند. وینگادا به ایران دعوت شده بود تا تیم را برای صعود به المپیک آماده کند. بازی‌های آسیایی جزو مسئولیت‌های او نیست.
وی افزود: همانطور که من به مسابقات غرب آسیا رفتم و این جزو مسئولیت‌های من نبود بلکه به فدراسیون کمک کردم. مسائل زیادی است که ممکن است درباره آن دغدغه داشته باشیم اما باید سعی کنیم بیشترین آمادگی را داشته باشیم. ما اردویی در پرتغال داشتیم که خیلی‌ها نتوانستند به تیم المپیک بروند. باید صحبت کرده، توافق کنیم تا راهکاری پیدا شود که تیم به المپیک صعود کند.
سرمربی تیم ملی در جواب به صحبت خبرنگاری مبنی بر موفقیت تیم های فوتبال 5 و 7 نفره ایران در بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: من به این تیم ها تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت آنها ادامه دار باشد.
کروش در ارتباط با کارت های سربازی و مشکل برخی از ملی پوشان بابت باطل شدن کارت های سربازیشان گفت: از نظر روحی قطعا تیم دچار مشکلات خاص خود می شود و مطمئنا در ادامه مسیر ما دچار اختلال خواهد شد.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    27 1
    آقای کی روش اینجا همینجوره هرکس فکر منافع و تیم و گروه خودشه ناراحت نباش جناح سایسی همینطور فوتبال همینطور رسانه همینطور
    • یک ایرانی A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
      0 6
      سلام دوست عزیز٬میدونید مشکل ماایرانیها چیه ٬اینه که ماهافرهنگ خارجی دوستی شدیدا برماغلبه کرده٬ضعف ترین چیزخارجی رو به بهترین چیزداخلیمون ترجیح میدیم٬میدونیدبعضی ازمحصولات داخلی مابابرندخارجی فروشزیادی دارند٬میدونید خیلی ازپیشرفتهای خارجیها ریشه دردستاوردهای دانشمندان اسلامی ایرانیی مثل: ابن سینا.ابن هیثم.بیرونی.خوارزمی.زکریای رازی و...داره قاجاروپهلوی اومدندریسمان پیشرفت رودرایران پارهکرده وماروسیصدسالعقب انداختند٬یک خارجیه ضعیف مثل کیروش تمام نقطه قوت ماروتمسخرکرده وهمهچیرو دیکته میکنه وانتقادپذیرهم نیست٬ایرانیه عزیز بشرچه خارجی وجه داخلی ذاتا باهوش واگردرست مدیریت بشه پیشرفت میکند.
    • sanaz IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
      1 1
      اولا که ایشون تمسخر نکرده دوماگذشت اون زمان که دانشمند ایرانی بود اون واسه هزاران سال پیشه.الان دوره اسیدپاشی راحت تو مملکت،استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و فناوری حتی واسه بچه 5 ساله،فک کردن به مدل مو بین همین فوتبالیست های جوانمون....اگه کشور برزیل رو نگاه کنید همین دونگا سرمربیشون مسخرشون کرد گفت تو تیم من کسی حق نداره به فکر مدل موش باشه جا اینکه بازی کنه.متاسفانه تو ایران حسادت موج میزنه جا تلاش فقط حسادت و انتقاد میکنن نموننش مربیان وطنیمون که در آمد میلیاردی دارن حتی نمیرن یه دوره ببینن؟؟؟صداسیماکلی پول به جیب میزنه ولی حتی حاضر نیس نصف درآمدشو واسه پخش فوتبال بخاطر جووناش بده.این همه پول خرج میکنیم ولی یه زمین چمن به روزوخوب هم نداریم که رییس فدراسیون ایتالیا مسخرمون میکنه.
  • بی نام GB ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    25 0
    خداييش انتقادش از رسانه ها درسته . اين رسانه ها اگه از كسي خوششون نياد حالا به هر دليلي نابودش ميكنن.
  • سامان IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    25 2
    بدون تعارف راست میگه
  • سامان IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    16 3
    بدون تعارف راست میگه
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    22 3
    راست میگه خدایی... اخه چرا باید امثال ممد مایلی و .. هر روز با مصاحبه هاشون کل فوتبال یه مملکت رو به هم بریزن؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    17 3
    یکیش قلعه نوعیه ا.اگه مصاحبه هاش تو همین خبرآنلاین رو نگاه کنید تو هر مصاحبش علیه تیم ملی و کیروش یه چی میگه. نمیدونم با این حرفا چیزی نصیبش میشه یا نه درسته انتقاد خوبه ولی تا یه حدی نه دز حد افراط .از اول لیگ یا گیر داده به تعطیلی لیگ تو آذر که هنوز یه ماه و خورده ای به اون موقع مونده یا حال و هوای جام جهانی بازیکنان و مصدوماش اینا واقعا انتقاده یا کینه و حسادت ؟؟؟؟البته نه تنها اون بلکه پورحیدری و فکری و...... حالا قلعه نوعی یه چیزی فکری این وسط چی میگه دیگه من نمیدونم اصلا در حد کیروش هست ایشون
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    64 14
    بیا این بنده خدا هم فهمید
  • بی نام GB ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    56 24
    امان از این موتور گازی ها
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    4 8
    ما جیگریم دیگه طرف آبرویی ازمون برده که سرمونو نمی تونیم بالا گیریم بعد بیایم ازش حمایت کنیم؟ وینگادا کجا نتیجه گرفته؟
  • بی نام JP ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    4 0
    چرا قسمت نظارت بعضی خبره های رو میبندین؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    2 6
    اگر افتضاح شکست در اینچئون جزو مسئولیتهای وینگادا نیست پس حتما جزو مسئولیتهای من هست
  • شایان IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 6
    اینم خوب بلده کولی بگیره از این ملت یاد تاریخ کشور افتادم/خبر چاپ کن