سرمربی راه آهن می گوید:«هواداران پرسپولیس را اندازه تیم خودم دوست دارم.»

به گزارش خبرورزشی؛راه‌آهن تهران بسيار ديرتر از ساير رقباي ليگ برتري خود، كادر فني‌اش را شناخت، بازيكن گرفت و تمريناتش را آغاز كرد. حميد استيلي، سرمربي راه‌آهن همراه با علي لطيفي دستيار اول خود، پس از پيروزي باارزش مقابل سپاهان، مهمان خبرورزشي شد...

* آقاي استيلي! از موضوع شيث رضايي شروع كنيم، بالاخره اين بازيكن را در راه‌آهن نگه مي‌داريد يا خير؟

شيث با ما قرارداد دارد. او آسيب ديد و قرار است عمل جراحي كند. بايد ببينيم دوران نقاهتش چقدر زمان مي‌برد اما در حال حاضر برنامه‌اي براي كنار گذاشتن او نداريم.

* اما بهنام ابوالقاسم‌پور به عنوان سرپرست راه‌آهن، خبر از جدايي او داده بود؟

براي بهنام سوءتفاهم پيش آمد و اين‌طور نيست. ما فعلاً برنامه‌اي براي خروج شيث از ليست بازيكنان‌مان نداريم.

* در خصوص پيروزي بر سپاهان و رسيدن به پرسپوليس در جام حذفي صحبت كنيد. برد ارزشمندي مقابل اين تيم قدرتمند و مدعي به دست آورديد.

بازي با سپاهان يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي امسال ما بود. سپاهان تيم بسيار قدرتمندي است كه در بخش هجومي، بازيكنان خوبي مثل خلعتبري،‌ پريرا، شريفي، پاپي و نويدكيا را در اختيار دارد. اين تيم سازماندهي بسيار خوبي دارد و به همين دليل است كه هر مربي‌اي آنجا مي‌رود، موفق مي‌شود. آقاي فركي هم يكي از بهترين مربيان ايران است و اطمينان دارم وقتي شناختش از تيم كامل شود، موفق مي‌شود. ما آناليز دقيقي روي سپاهان داشتيم و بازيكنان‌مان هم با كمترين اشتباه، وظايف‌شان را انجام دادند. شايد توپ بيشتر در اختيار بازيكنان سپاهان بود اما ما در خلق موقعيت موفق‌تر عمل كرديم و در نهايت به يك پيروزي ارزشمند رسيديم. اين پيروزي، روحيه و انگيزه تيمي ما را براي بازي با پرسپوليس خيلي بيشتر كرد. در حال حاضر نگاه ما به جام حذفي و رويارويي با پرسپوليس است. جام حذفي از اين جهت اهميت دارد كه با 4، 5 پيروزي مي‌توان به قهرماني و سهميه آسيايي دست پيدا كرد. الان هم به پرسپوليس رسيده‌ايم.

* پرسپوليس هم كه تيم خود شماست و طبيعي است كه براي اين مسابقه، حال و هواي خاصي داشته باشيد!

بله، پرسپوليس تيم خود من است و ارزش و احترام بسياري برايم دارد. هميشه بازي مقابل پرسپوليس باعث مي‌شود روز خاصي را تجربه كنم و برايم يك مسابقه ويژه است و خواهد بود. اين را هم بگويم در تيم‌هاي استيل‌آذين، شاهين بوشهر و همين راه‌آهن هر وقت مقابل پرسپوليس قرار گرفتم، به خاطر تعهد حرفه‌اي‌ام روي نيمكت نشسته‌ام ولي به احترام هواداران از جايم بلند نشده‌ام.

* اين احترام شما به هواداران پرسپوليس را نشان مي‌دهد اما از طرف ديگر شايد بازيكنان‌تان هم دوست داشته باشند شما لب خط بياييد و به آنها انرژي و روحيه بدهيد.

من هواداران پرسپوليس را اندازه تيم خودم دوست دارم و برايشان احترام قائلم. قبل از بازي و بين دو نيمه هم نكات لازم را به تيمم مي‌گويم. در جريان بازي هم هر جا نياز باشد، همكارانم با بازيكنان صحبت مي‌كنند.

* شرايط حال حاضر پرسپوليس هم چندان مطلوب به نظر نمي‌رسد، نظر شما چيست؟

اين تيم يكسري مشكلات داشت، مصدوميت و محروميت و ... به نظر من حميد درخشان مربي كاربلد و باتجربه‌اي است اما از نظر بازيكن، دستش بسته بود. فكر مي‌كنم با توجه به فرصت نقل‌وانتقالات ‌نيم‌فصل، پرسپوليس در نيم‌فصل دوم روزهاي بهتري را تجربه كند. پرسپوليس، خانه من است و برايش آرزوي موفقيت دارم.

* مي‌توانيد پرسپوليس را هم مثل سپاهان شكست دهيد؟

بله، با وجود همه احترام و ارزشي كه براي پرسپوليس قائلم، همه سعي و تلاش ما اين است كه راه‌آهن را به موفقيت برسانيم و در جام حذفي بهترين عملكرد را داشته باشيم.

* به اتفاقات بازي با استقلال خوزستان مي‌رسيم، احمدرضا عابدزاده در آن بازي عصبانيت بي‌سابقه‌اي داشت و شائبه‌هايي هم مطرح شد مبني بر جانبداري داور از استقلال خوزستان.

من اولين بار بود عابدزاده را اين‌قدر عصباني مي‌ديدم و فكر مي‌كنم آخرين بار هم باشد. محروميت‌هايي هم داشتيم كه به تيم ما ضربه زد، به خصوص اخراج آبشك و كوهنورد. 21 ميليون هم پول دوربين شكسته شده را داديم. اشتباهات مكرر داور هم باعث شد اين شائبه‌ها كه گفتيد به وجود بيايد.

* از حضور شما در دفتر خبرورزشي سپاسگزاريم، اگر صحبت ناگفته‌اي داريد، بفرماييد.

از شما تشكر مي‌كنم و فقط مي‌خواهم اين نكته را بگويم كه اميدوارم هر چه زودتر موضوع مالكيت تيم مشخص شود. ما براي راه‌آهن برنامه كوتاه‌مدت سه ساله و بلندمدت 10 ساله داريم و اميدوارم با تعيين قطعي مالكيت، برنامه‌هايمان را جلو ببريم. ضمن اين كه هدف اصلي ما بازيكن‌سازي است و اميدوارم شرايطي فراهم شود كه با حمايت از بخش خصوصي در اين فوتبال زيان‌ده، بتوانيم آكادمي قدرتمند همراه با بازيكن‌سازي مستمر داشته باشيم.

 

 

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =