بر اثر وقوع آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان شهید رجایی متاسفانه یک نفر جان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، همسایگان با مشاهده خروج دود فراوان از یك واحد مسكونی، سراسیمه از سامانه 125 آتش نشانی تهران درخواست كمك می كنند و ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 95 را ساعت 23:55 جمعه شب به خیابان شهید رجایی خیابان هلال احمر، خیابان آقایی اعزام كرد.

عباس زارعی، معاون منطقه هفت عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی ساخت دیده می شد که طبقه سوم به مساحت 70 متر مربع به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش و دود فراوانی از آن به بیرون زبانه می کشید.

او گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات كامل انفرادی، دستگاههای تنفسی و یك رشته لوله آبدهی توانستند آتش سوزی را مهار و كاملا خاموش کنند.

زارعی گفت: بنابر اظهار زن سالمندی که در طبقه اول ساختمان ساکن بود کسی در میان شعله های آتش گرفتار نبوده اما متاسفانه پس از مهار آتش سوزی، آتش نشانان با جسد مرد 45 ساله مواجه شدند كه از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود و بنا بر تایید امدادگران اورژانس در لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

معاون منطقه هفت عملیات، علت رخداد این حادثه را تحت بررسی كارشناسان بررسی علت حریق سازمان آتش نشانی اعلام كرد.

 

23282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =