اقشار مختلف مردم استان زنجان با حضور گسترده در مسیر حرکت خودروی رییس‌ جمهور و هیات همراه، با شور و اشتیاق گسترده ای از رییس‌ جمهوری محبوب خود به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، مردم زنجان اعم از جوانان و نوجوانان و زنان و مردان با حضور خودجوش در خیابان‌های شهر خود به رغم هوای نسبتاً سرد پاییزی رسم میهمان‌نوازی را به خوبی به جا آورده و صحنه‌های زیبایی را از عشق و ارادت خود به اهداف و آرمان‌های دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشتند.
جوانان و نوجوانان که عمدتاً روبان‌های بنفش و تصاویری از دکتر روحانی و مقام معظم رهبری در دست داشتند، با حضور پرشور خود بر حمایت، اعتماد و امید به شعارهای دکتر روحانی تأکید کردند.
از دیگر صحنه‌های جالب مراسم استقبال حضور زنان زنجانی در این مراسم بود در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند به مسیرهای استقبال آمده و با مشاهده رییس‌ جمهور و با ابراز احساسات خود، صحنه‌های زیبا و لبریز از عشق و مهربانی را در قاب دوربین‌ها به ثبت رساندند.
همچنین شماری از مردم روستاهای اطراف شهر زنجان از اول صبح خود را به اطراف فرودگاه رسانده و با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و با زبان محلی و صمیمی خود به رییس‌ جمهور خوش‌آمد گفتند.
حضور گسترده مردم زنجان در خیابان‌های شهر خود برای استقبال از دکتر روحانی در حالی است که هزاران نفر با حضور در ورزشگاه کارگران زنجان در انتظار استقبال از رییس‌ جمهور محبوب خود هستند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    23 5
    مردم زنجان بسیار خون گرم وفهیم هستن دکتر روحانی در قلب تک تک ملت جای دارد او هم مانند محمد خاتمی در میان ملت عزیز است خداوند ایشان ورهبر عزیز را حفظ کند
  • اوجان اوغلی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    20 2
    یه رئیس جمهوری هم بود که از مدارس برای استقبال میومدن . . راستی آن رئیس جمهور دیگر نخواهد بود . .