ایرنا نوشت:

روزنامه لبنانی « الجمهوریه» نوشت که ژنرال « جان آلن» نماینده ویژه آمریکا در به اصطلاح ائتلاف بین المللی ضد داعش و هماهنگ کننده این ائتلاف بزودی در راس یک هیات دیپلماتیک نظامی به لبنان سفر می کند.

الجمهوریه در شماره روز سه شنبه خود افزود: جان آلن در چارچوب یک سفر منطقه ای به لبنان سفر می کند و تعدادی از فرماندهان نیروهای ارتش آمریکا در منطقه که امور نظامی آمریکا و نیروهای ائتلاف در سوریه و عراق را اداره می کنند، همراه وی هستند.

این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد که تاکنون سفر این هیات به لبنان وچند کشور عرب حاشیه خلیج فارس قطعی شده است اما سفر به ترکیه در این مرحله بویژه بعداز گفت وگوهای جنجالی هفته گذشته جان آلن و دستیارانش در آنکارا قطعی نیست.

الجمهوریه نوشت: جان آلن قبل از اینکه در نشست اخیر فرماندهان و روسای ستاد ارتش های کشورهای عضو ائتلاف در آمریکا شرکت کند به ترکیه سفر کرده بود.

نخست وزیر فرانسه به لبنان سفر می کند

این روزنامه لبنانی همچنین به نقل از منابع دیپلماتیک اضافه کرد که « فرانسوا فیون» نخست وزیر فرانسه در روزهای آینده به لبنان سفر می کند.

الجمهوریه خاطرنشان کرد که فیون در سال 2014 برای دومین بار است که با مسئولان ارشد لبنانی دیدار و با آنها در باره تحولات لبنان در عرصه های مختلف گفت وگو می کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =