خالد شفیعی:می توانیم به فینال جام حذفی برسیم/هواداران بیایند و کمک کنند

بازیکن تراکتورسازان می گوید سه بازی پی در پی آنها در تبریز می تواند کمک زیادی به قهرمانی شان در لیگ برتر کند.

امیر حسین جعفری: خالد شفیعی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین درباره دیدارشان مقابل پیکان، گفت:« دیدار با پیکان برایمان مهم است و امیدوارم 3 امتیاز را کسب کنیم. تمرینات خوبی را برگزار کرده و آماده این بازی هستیم. بازیکنان انگیزه و انرژی زیادی دارند. با شناخت کامل بازی خواهیم کرد. رفاقت در تیمان بسیار زیاد است و همه بازیکنان تمام تلاشان را انجام خواهند داد.»

وی درباره پیروزی پرگل تیمش و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی، افزود:« بازی خوبی با کارون برگزار کردیم که پر گل بود. با چند بازی می توانیم به فینال جام حذفی برسیم. ما در بازی بعدی مان برای کسب پیروزی مقابل سایپا به کرج خواهیم رفت. امیدوارم هوادارانمان نیز همانند دیدار گذشته با سایپا در این شهر، حضور خوبی داشته باشند تا با حمایت آنها انگیزه بیشتری داشته باشیم.»

بازیکن تراکتور سازان درباره 3 دیدار پی در پی خانگی تیمش، گفت:« ما در این سه بازی پی در پی خانگی، دنبال 9 امتیاز هستیم و این دیدار ها برایمان بسیار مهم است تا فاصله امتیازی خودمان را با تیم های رقیب بیشتر کنیم. 3 پیروزی در این دیدارها می تواند کمک زیادی در قهرمانی تیم ما داشته باشد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =