افتتاح فروشگاه جدید علی دایی در روزهای دوری او از فوتبال، محل بحث دو نگاه در میان کاربران خبرآنلاین در روز گذشته شد.

عمده بحث های کاربران در ذیل این خبر حول موضوع مستحق بودن یا نبودن دایی بود.هواداران دایی معتقد بودند که یکی از اشکال های ما نگاه منفی به ثروتمندان است و در مقابل آنها-از نظر این کاربران- حسودی می کنیم..یکی از  کاربران در این زمینه نوشت:این آقا جوونی و سلامتیشو پای فوتبال مملکت خرج کرده بارها و بارها با سر بانداژ شده و بدن مجروح توی میادین ملی شرکت کرده و از قِبل هوش و استعدادی که خدا توی وجودش به ودیعه گذاشته تونسته به یه همچین جایی برسد.

چند نفر هم پیشنهاد کردند کاش علی دایی پولی رو که برا این مغازه ها خوابانده برای یه کار تولیدی سرمایه گذاری کند.

کاربران طیف مقابل که انگار دل خوشی  ندارد با زبان منطق یا کنایه این امر را نشان دادند. نرفتیم حداقل فوتبالیست بشیم .این همه تلاشی که روی کنکور گذاشتم روی فوتبال میذاشتم الان حداقل سالی 100 میلیون رو داشتم .یک کاربر ذدیگر هم  مساله فاصله درآمذد بازیکنان فوتبال را مورد توجه قرار داد و نوشت:در بقیه دنیا هم فوتبالیستها دارند بيشتر از اين رو هم دارند،‌اما مساله اينه كه فاصله اونها از قشر متوسط مردم كشورشون اينطور نجومي نيست، يعني اينطور نيست كه درامد يك روزشون برابر درامد يك سال مردم قشر متوسط كشورشون باشد.

این طیف در کاربران که به لحاظ تعداد نیز برتری داشت را می توان در قالب نگاه منفی به ثروتمندان تقسیم بندی کرد.

مجموعه کامنت های کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

دیگر خبر مورد توجه کاربران پایان ریاست عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما و گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین او بود.

یک گروه از کاربران رفتن رئیس سازمان و  صدا و سیما را مهم دانستند و چندان به اینکه چه کسی جانشین او شود توجه نداشتند. 

چند نفر هم اعتراض خود را به ضرغامی با این عبارت نشان دادند که چه فرقى ميکند کى بياد هرکى باشه کوچکترين اتفاق در غرب رو انعکاس ميده اما اسيد پاشى در ايران را نه.

گروه دومی از کاربران نگران اند که رئیس جدید صداو سیما به جبهه پایداری نزدیک باشد یا اینکه معتقدند که صدا و سيما شده هيات وزيران و اطرافيان آقاي احمدي نژاد.
تعدادی از کاربران معتقدند که صداوسيماسالها ست كه درانحصار جريان راست است وبه عنوان ابزار وبلندگوي اين جناح عليه رقبا استفاده شده است بنابرين بعدازاين هم به روال گذشته كسي بعنوان رئيس سازمان برگزيده خواهد شد كه منافع جريان راست را تامين نمايد.

در مقابل این چند گروه , طیفی در مخاطبان واکنش خود را با عبارت «چه فرقی  می کند چه کسی رئیس شود» نشان دادند. چند نفر از کاربران هم گفتند امیدی به بهبود وضعیت صداو سیما با گزینه های فعلی ندارند

مجموعه نظرات درباره این خبر را اینجا ببینید. 
17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    27 11
    نه پول داشتن جرمه نه ورزشکار بودن.مسئله اینه که پول چطور بدست امده.طرفداران دایی باکمی انصاف بازی های ایشان را دوباره نگاه کنن حتما متوجه میشن این شان با استعمار کل اعضای تیم مجبور میکرد که تمام توپ را به ایشان بدن واگه زمین نمیخورد و توپ را لو نمیداد اگه میتونس توپ را بگیره وبزنه هشتصد تاشو خراب میکرد ویکی شم میرفت تو گل.البته معتقدم که حق ایشان ضایع شده چون اگه امر گلهای مسلمی را که خراب کرده در میاوردن حتما رکوردی میگرفت که تا قیامت کسی قادر به شکستنش نبود و جاودانه میشد
  • ماهور KR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    7 1
    یه نگاه به ترتیب رئیس های قبلی صداوسیما هیچ ذوقی برای این که رئیس بعدی کیه نمی ذاره
  • سیدعباس میراحمدی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    5 8
    اقای نویسنده انقدر انسانهای مظلوم برای رفاه زندگی خودشان وبرای پیشرفت مملکت دست داده اند پاداده اند شب تا صبح نخوابیده اند تهمت وناسزا شنیده اند و.............. اما حسرت یک لقمه نان سیر بدلشان مانده واقعا برایت متاسفم وبرای همه کسانی که کامنت مثبت نوشته اند البته امثال علی دایی ها در این مملکت فراوانند که مردم مظلوم هزینه زندگی یک سالشان به اندازه خرج ده روز فرزند چند ساله انها نمی شود ای کاش اقا ومولایمان بیاید تا معلوم شود حق وناحق کدام است
  • صمد A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    10 2
    ايشان زحمت كشيده به اينجا رسيده اختلاس كه نكرده
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    17 2
    اون دوستمون که رو کنکور وقت گذاشته بدونه که دایی هم تو بهترین دانشگاه ایران درس خونده و بیشتر پولشو از باشگاهای خارجی گرفته
  • منطقي IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    1 2
    دوستامون راست ميگن پول داشتن جرم نيست و اختلاس نكرده و ........... اما جرم اينه كه چرا به ورزشكاراي ديگه كه خيلي هم زحمت ميكشن چرا اينطوري پول نميدن .بايد انصاف داشت . جرم اينه كه نبايد از جيب دولت اين پولا ميرفت و يا داره ميره بايد خصوصي مي بود و اين پول دولت جاهايي كه واقعا احتياجه خرج ميشد .