مهر نوشت:

حیدر نوروزی گفت: با توجه به بارندگي شديد شب گذشته و ريزش گل و لاي بر سطح جاده ، محور ارتباطي آزاد راه كرج _ چالوس ( لاين شمال به جنوب ) تا اطلاع ثانوي مسدود است.

او گفت: پس از بارش شديد باران و جاري شدن گل و لاي در سطح جاده و انسداد محور، نيروهاي راهداري بلافاصله با تمامي امكانات و ماشين آلات راهداري در محل حاضر و نسبت به بازگشايي محور اقدامات به هنگامي را در دستور كار خود دارند.

او در خصوص وضعيت ديگر محورهاي ارتباطي استان گفت: در حال حاضر به دليل بارش باران تمامي محورهاي ارتباطي استان لغزنده بوده ، از اين رو به كليه رانندگان عزيز توصيه مي شود حتما با رعايت قوانين و مقررات و سرعت مطمئنه تردد نمايند تا به فضل خداوند شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهاي استان نباشيم

نوروزی گفت: مركز اطلاعات راههاي استان مازندران با دو شماره تلفن 141 (گويا ) و 33322320 (شبانه روزي) و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گويي به مسافرين و مردم عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي اين استان است.

همچنین محمودرضا علیزاده رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت : به دلیل بارندگی شب گذشته و امروز در استان مازندران تمامی مدارس شهرستان عباس آباد تعطیل است.

علیزاده گفت: تمامی دوره های تحصیلی در عباس آباد به علت شدت باران، آبگرفتگی و مشکل تردد، امروز دوشنبه 28 مهر ماه تعطیل اعلام شد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: تمام مدارس استان مازندران به غیر از شهرستان های نوشهر ، چالوس و عباس آباد و دوره ابتدایی شهرستان نور، باز است و کلاس درس در آنها دایر است.

بارش شدید باران در مناطق مختلف مازندران همچنان ادامه دارد.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =