رئیس مجلس گفت: نباید مشکلات کنونی ناشی از اقدامات گروه‌های تروریستی- تکفیری خطر رژیم‌صهیونیستی برای جهان اسلام و ضرورت حمایت از ملت فلسطین را به فراموشی بسپارد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار "سمیر مقبل" وزیر دفاع لبنان نقش لبنان را در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری تروریستی بسیار مهم و درخشنده دانست و گفت: دولت و ملت ایرانی در همه شرایط بویژه در اوضاع بسیار حساس کنونی در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است و آماده هرگونه کمک و حمایتی از لبنان می‌باشد.

وی رژیم‌صهیونیستی و گروه‌های تکفیری تروریستی را به عنوان دو خطر مهم برای ملت‌های منطقه دانست و افزود: قطعا ملت‌های منطقه از این شرایط دشوار عبور خواهند کرد اما باید کشورهای منطقه با رایزنی و همکاری نزدیک با این خطر مقابله کنند.

رئیس مجلس همکاری و هماهنگی نزدیک نیروهای ارتش لبنان و نیروهای مقاومت در لبنان را بسیار مهم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: همکاری ارتش و نیروهای مقاومت در لبنان قدرت این کشور را در مقابله با خطرات کنونی بسیار بیشتر خواهد کرد.

لاریجانی با انتقاد از حمایت و پشتیبانی برخی کشورهای منطقه از گروه‌های تروریستی، گفت:‌ رژیم‌صهیونیستی از اوضاع کنونی بیشترین منفعت را می‌برد.

وی تصریح کرد: نباید مشکلات کنونی ناشی از اقدامات گروه‌های تروریستی- تکفیری خطر رژیم‌صهیونیستی برای جهان اسلام و ضرورت حمایت از ملت فلسطین را به فراموشی بسپارد.

در ادامه این دیدار "سمیر مقبل" وزیر دفاع لبنان نیز با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کشورمان از دولت و ملت لبنان در شرایط دشوار کنونی، تأکید کرد: ارتش لبنان با حمایت تمام گروه‌های سیاسی این کشور آماده دفاع از لبنان در مقابل خطر رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی است.

وی با بیان اینکه ارتش لبنان تاکنون ضربات مؤثری بر گروه‌های تروریستی وارد کرده است، گفت: در آینده نیز ضربات بیشتری را وارد خواهد کرد.

وزیر دفاع لبنان کمک نظامی کشورمان به ارتش این کشور را بسیار مهم و موثر دانست و تصریح کرد: تروریست‌ها نمی‌‌توانند ملت لبنان را وادار به تسلیم کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =