انتشار تصویری از رئیس جمهور سابق و همسرش با واکنش های زیادی در میان کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

کامنت یکی از هواداران رئیس جمهور سابق و بیان اینکه قدر او را ندانستیم و تمام ایران حاضرند فدای این چهره ی محبوب و دوست داشنی بشوند, با واکنش منفی بیش از 70 درصد کاربران دیگر مواجه شد.

به همین بهانه برخی کاربران با اشاره به بیشترین درآمد نفتی تاریخ ایران در دوران دولتهای نهم و دهم نوشتند که جز فقر و بدبختی و اقتصاد صدقه ای چه ارمغانی برای ما داشت؟
در مقابل 30 درصد باقی مانده در کامنت موضع منصفانه تری گرفتند. یکی ازاین کاربران نوشت:مردم ایران همیشه قهرمانشان هر کسی باشد را که کاری انجام دهد خراب می کنند چند نفر از کاربران هم سراغ مشایی رئیس جمهور سابق را گرفتند.مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید. 


خبر دیگری که با واکنش کاربران مواجه شد مربوط به فرهاد مجیدی بود. ستاره سابق استقلال تهران هنوز هم میان هواداران این تیم محبوبیت ویژه ای دارد. فرهاد مجیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرطرفدارترین استقلالی است و هیچ چهره استقلالی نتوانسته به رکورد طرفداران او برسد. این بازیکن گرچه مدت هاست که از فوتبال ایران دور شده اما هر چند وقت یک بار در یک محیط ورزشی یا فرهنگی ظاهر می شود تا از اذهان بیرون نرود.
به جز کامنت های هواداران دو آتشه استقلالی درباره بی همتا بودن مجیدی, کامنت یک کاربر که خود را پرسپولیسی معرفی کرده و آرزوی بازی کردن مجیدی در این تیم را داشت, با واکنش منفی پرسپولیسی ها مواجه شد.
یکی از آنها در پاسخ به این کاربر نوشت: پرسپولیس مهاجمانی مثل همایون بهزادی، مهندس کلانی، مهندس علی دایی بازیکن بایرن مونیخ، فرشاد پیوس، وحید هاشمیان بازیکن بایرن مونیخ، علی کریمی بازیکن بایرن مونیخ و ... رو داشته نیازی به بازیکنی که افتخارش حضور در لیگ امارات و گرفتن عکس در ورزشگاه تیم های بزرگ رو داره داشته ندارد. واکنش های از این دست و پاسخ دادن هواداران دو تیم در اغلب کامنت ها مشهود بود.
در این میان یکی از هواداران مجیدی اصلا مایل نیست او در برنامه تلویزیونی نود حاضر شود. به عقیده این کاربر فردوسی پور جز خرد کردن اعصاب و براه انداختن جنگهای روانی ذلیلانه کار دیگه ای بلد نیست.
تعدادی از کاربران هم مقایسه مجیدی و بکام را نادرست خواندند . این گروه معتقدند یکی مثل دیوید بکام معلومه نه فوتبال دیوید بکهام رو درست میشناسین نه قدرت رسانه ایش رو نه تیپ و قیافه ش رو.

 

نظرات کاربران درباره فرذهاد مجیدی را اینجا ببینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381276

برچسب‌ها