فرهاد مجیدی گرچه دیگر در فوتبال حضور ندارد، اما هر چند وقت یک بار آفتابی می شود. او که بعد از خداحافظی از فوتبال به 90 نرفت ، دوشنبه شب به برنامه فردوسی پور می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ستاره سابق استقلال تهران هنوز هم میان هواداران این تیم محبوبیت ویژه ای دارد. فرهاد مجیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرطرفدارترین استقلالی است و هیچ چهره استقلالی نتوانسته به رکورد طرفداران او برسد. این بازیکن گرچه مدت هاست که از فوتبال ایران دور شده اما هر چند وقت یک بار در یک محیط ورزشی یا فرهنگی ظاهر می شود تا از اذهان بیرون نرود.
مجیدی در سکوهای ورزشگاه طرفداران بسیار زیادی دارد و اسمش در بسیاری از محافل فوتبالی که استقلالی ها در آن حضور دارند مطرح می شود. او سال قبل به یک دوره مربیگری در انگلیس رفت. چند ماه اول در کلاس ها شرکت کرد و بعد برای ادامه این کلاس باید مدتی کار عملی انجام می داد. گفته شد که او به تیم های پایه باشگاه الوصل می رود و در آنجا کار می کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.
پس از آن گفته شد که مجیدی استعدادیاب تیم اسپانیول در حوزه خاورمیانه شده اما در این رابطه هم اتفاق خاصی رخ نداد. او مدتی قبل به تهران برگشت و بحث حضور در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کروش مطرح شد. مجیدی دیداری هم با کفاشیان داشت که ابتدا گفته می شد او در مورد حضور در تیم ملی با رئیس فدراسیون مذاکره کرده اما بعدا اعلام شد که او برای گذراندن دوره مربیگری در اسپانیا نیاز به معرفی نامه از فدراسیون فوتبال داشته.
در مورد فرهاد مجیدی این نکته وجود دارد که همیشه حرف بازگشت او به استقلال مطرح می شود و با اینکه این روزها فعالیت خاصی در فوتبال انجام نمی دهد، همیشه سایه خود را بالای سر استقلال نگه داشته است. او با حضور در فدراسیون، استادیوم، کنسرت و ... نام خود را زنده نگه می دارد و فعلا به جای اینکه یک مهره فنی باشد، تبدیل به ستاره ای شده که هواداران بسیار زیادی هم دارد.

او در روزهای به دور از فوتبالش دو شنبه شب به برنامه عادل فردوسی پور می رود. عادل که چند هفته متوالی در برنامه هایش بمبی منفجر نکرده است. مجیدی که بعد از خداحافظی اش دعوت فردوسی پور را رد کرده بود این بار به برنامه عادل می رود و احتمالا هم درباره شرایط دوره های مربیگری اش می گوید ، هم درباره استقلال و هم سرخوشی های این روزهایش. او که سعی می کند جای یک چهره ورزشی یک سوپر استار باشد. یکی از جنس محمدرضا گلزار. کسی که می تواند همیشه با عکس هایش روی بورس باشد . یکی مثل دیوید بکام که بیشتر از کار فنی ترجیح می دهد ستاره ای خبرساز و تبلیغاتی باشد
43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =