دو طلا و سه نقره دیگر برای کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی/ توفان ورزشکاران در دوومیدانی و شنا

دو طلا و سه نقره حاصل تلاش کاروان ایران در روز یک شنبه بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از اینچئون؛در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازی های پاراآسیایی پیمان نصیری در ماده دوی 1500 متر مردان کلاس  T20 با ثبت رکورد 4 دقیقه و 29 هزارم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد بازیهای پاراآسیایی به مدال طلا دست یافت.
طلای نصیری پنجمین طلای ورزشکاران کشورمان در این رقابتها بود.دوندگان ژاپنی در این ماده دوم و سوم شدند.وی پس از قهرمانی با پرچم کشورمان دور افتخار زد. 

نصیری در حالی به این مدال دست یافت که علیرضا مختاری هم توانست مدال طلای پرتاب دیسک مردان را از آن خود کند.او در ماده پرتاب دیسک مردان کلاس F51/52/53 با ثبت رکورد 21 متر و 86 سانتی متر به مدال طلا دست یافت.

طلای مختاری چهارمین طلای ورزشکاران کشورمان در این رقابتها بود.  

همچنین بصادق بیت سیاح توانست امروز مدال نقره پرتاب وزنه مردان را از آن خود کند.او در ماده پرتاب وزنه مردان کلاس F41 با ثبت رکورد 11 متر و 42 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.نقره بیت سیاح ششمین نقره ورزشکاران کشورمان در این رقابتها بود.پرتابگر عراقی با 11 متر و 47 سانتیمتر قهرمان شد.احمد اجاقلو هم در ماده دوی 200 متر کلاس T47 به عنوان چهارمی بسنده کرد. 

اما امروز مدال دیگری به کاروان ایران رسید.شاهین ایزدبگیار نماینده ایران در ماده ۵۰ متر ازاد مردان کلاس اس ۱۰ در مکان دوم قرارگرفت و نقره ای شد.

 ایزدیار که در این ماده با نماینده رقابت نزدیکی داشت با کسب رکورد ۲۵:۴۴ دوم شد وبه مدال نقره بسنده کرد.لین چینی در این ماده رکورد ۲۵:۳۳ را به جای گذاشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی مدا طلا را از ان خود کرد.در این گروه نمایندگان مالزی ژاپن سریلانکا قزاقستان تایلند و هندوستان نیز شرکت داشتند.
البته این پایان کار نبود.محسن کائیدی در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازی های پاراآسیایی توانست در ماده پرتاب نیزه مردان کلاس F33/34 با ثبت رکورد 33 متر و 40 سانتیمتر مدال نقره را از آن خودش کند.این در حالی است که سیامک صالح فرج زاده در همین ماده به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    15 0
    این صدا وسیما چرا مسابقات رو پخش نمی کنه؟ شورشو در آورده.