خداشناسی کودکانه با سفر به دنیای حیوانات

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «دنیای حیوانات» نوشته هارون یحیی با ترجمه علیرضا عیّاری را برای چهارمین بار روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «دنیای حیوانات» از مجموعه آثار «راهی به سوی خدا‌شناسی» برای کودکان تهیه شده تا آنها را با دنیای حیوانات آشنا و خدا‌شناسی و توحید را در این گروه سنی تقویت کند. کودکان با خواندن کتاب «دنیای حیوانات» به شگفتی‌های آفرینش موجودات زنده بیشتر پی‌می‌برند. در صفحه‌های این اثر، به سفری لذت‌بخش به همراه بسیاری از جانداران دوست داشتنی‌ پرداخته شده است و مخاطبان با ویژگی‌های جالبشان آشنا می‌شوند.


نویسنده در مقدمه این کتاب که در ۳۳ فصل مطالبی را درباره شگفتی‌های خلقت انواع حیوانات به کودکان ارائه می‌دهد، کودکان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌نویسد: «کودکان عزیز! در این کتاب، به شگفتی‌های خلقت درباره موجودات زنده‌ای که در اطراف ما زندگی می‌کنند، پی می‌بریم. در صفحات بعدی، سفری لذت‌بخش به همراه تعدادی از موجودات زنده دوست داشتنی خواهیم داشت و شما در این سفر از خصوصیات شگفت‌انگیز و جالب این موجودات آگاه می‌شوید. در طول خواندن این کتاب می‌بینید که خداوند متعال تمام موجودات زنده را به طور کامل آفریده است و تمام این موجودات، تجلی زیبایی، قدرت و دانش خداوند هستند.
آیا شما تمام حیوانات را می‌شناسید؟ می‌بینیم که می‌گویید: نه. شما فقط بعضی از حیوانات را دیده‌اید. چه اطلاعاتی از این مخلوقات دارید؟ آیا می‌دانید که آن‌ها چگونه متولد می‌شوند، زندگی می‌کنند، غذایشان را به دست می‌آورند و چطور از خودشان محافظت می‌کنند؟ احتمالا از جزئیات زندگی تمام حیوانات اطلاعی ندارید. اما نگران نباشید؛ با مطالعه این کتاب، مطالب حیرت‌آوری درباره آنها می‌آموزید و از خصوصیات جالب و کاملی که خداوند به آن‌ها بخشیده است، شگفت‌زده می‌شوید. شما قبلا با بسیاری از حیوانات آشنا شده‌اید اما در این کتاب، با حیوانات دیگر و زندگی شگفت‌انگیز حیواناتی که احتمالا تاکنون ندیده و یا اطلاعاتی درباره آنها ندارید، آشنا خواهید شد. مطمئنا شما حیوانات را خیلی دوست دارید؛ پس بدانید با مطالعه بیشتر این کتاب، از نحوه انجام فعالیت‌های حیوانات شگفت‌زده خواهید شد. حیواناتی چون شترمرغ‌ها؛ سریع‌ترین دوندگان جهان، ببر‌ها؛ بهترین دوندگان دو سرعت، سنجاب‌های تیزدندان و طاووس‌های زیبا را در این کتاب می‌بینید و بهتر می‌شناسید.»


«دنیای شگفت‌انگیز بدن ما» ، «دنیای شگفت‌انگیز اطراف ما» و «اسرار آفرینش» از دیگر کتاب های این نویسنده نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده‌اند. چاپ چهارم كتاب «دنياي حيوانات» در شمارگان 5000 نسخه، 128 صفحه و بهاي 5هزار تومان راهي بازار نشر شد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    2 0
    سلام دوستان. چاپ قبلی این کتابو من دارم و واقعا برای کودکان از جمله کتابهای مفید است که از مطالب علمیقرآنی و تصاویر رنگی آن لذت می برند . از خبرآنلاین، نویسنده و مترجم این کتاب ممنون.
    • حسین A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      0 0
      خدا رو شکر که بتونیم فرهنگ کودکان را با انتشار کتابهای این چنینی بیشتر تقویت کنیم.
    • الهام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      0 0
      همه فعالان دلسوز این عرصه روحشان شاد.
  • امیر A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    من هم با نظر بالا موافقم. کتابهای آقای هارون یحیی با ترجمه شیوای استاد عیاری حرف نداره.