احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت خارجه

به دنبال اقدام های تروریستی در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان گردید، سفیر پاکستان در تهران شنبه شب به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزلرش خبرآنلاین  مدیر کل غرب آسیای وزارت خارجه ضمن اعتراض و ابراز ناخرسندی نسبت به استفاده و تردد گروه‌های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، خواستار پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تکرار این گونه حوادث شد.

مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان اعلام کرد: برای ما قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، سرزمین ما را مورد تجاوز قرار دهند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

اسلامی همچنین گفت : فضای روابط دوستانه بین دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه دار شود و مسئولین بایستی راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.

نور محمد جدمانی، سفیر پاکستان با ابراز تاسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوع خویش منتقل و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

/212 23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =