تسنیم نوشت:

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: همواره کار تیم‌ها در جام حذفی سخت است و ما هم نگران بودیم که حذف شویم.
جواد زرینچه که به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل فولاد نوین حاضر شده بود، اظهار داشت: همیشه دیدارهای جام حذفی دشوار است و در این بازی کار سختی داریم. استقلال یکی دو بار در این مرحله حذف شده است و این بار هم نگران بودیم که آن اتفاق رخ ندهد.
وی افزود: تیم ما می‌توانست در طول 90 دقیقه پیروز شود اما انگیزه بازیکنان تیم فولاد نوین سبب شد تا نتوانیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم. فراموش نکنیم تیم‌های بزرگی مانند سپاهان در این مرحله حذف شدند و همین امر شرایط دشوار مسابقات را نشان می‌دهد.
مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه نخست فولاد نوین اجازه نداد تا بتوانیم در زمین برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم اما در نیمه دوم تیم ما سرعت بازی را افزایش داد. ضمن آنکه ما تمامی نفرات خود را در اختیار نداشتیم و همین امر باعث شد تا کیفیت کار ما کمی پایین بیاید.
زرینچه ادامه داد: با این حال قصد داریم تا در جام حذفی هم مانند لیگ برتر از جمله مدعیان قهرمانی باشیم و تلاش خود را برای موفقیت ادامه خواهیم داد.
وی در مورد حضور نداشتن جاسم کرار تأکید کرد: نمی‌توانیم از موضوع نبودن کرار به سادگی عبور کنیم اما به نظر می‌رسد در بعضی از نقاط تیم ما نیاز به تقویت دارد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز گفت: استقلال تیم بزرگی است و نتیجه‌ای که مقابل این تیم کسب کردیم، برای ما خوب بود.
کوروش موسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. اگر بازیکنان تیم ما کمی باتجربه‌تر بودند می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. با این حال به عنوان یک مربی از بازیکنان خود راضی هستم و تجربه خوبی کسب کردیم.
وی افزود: در لیگ دسته اول دنبال قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیستیم بلکه به دنبال کسب تجربه هستیم تا بتوانیم جایگاهی شایسته پیدا کنیم. استقلال تیم بزرگی است و کسب این نتیجه مقابل شاگردان قلعه‌نویی برای ما خوب بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =