سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم را برای نیم فصل دوم و جام قهرمانان آسیا تقویت خواهیم کرد. منتظر گزارش سرپرست تیم هستیم تا بخش انضباطی باشگاه تصمیم‌های لازم را اتخاذ کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهروز منتقمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خوشحال هستیم که ثمره سعی و کوشش فراوان کادر فنی و بازیکنان در اردوی کیش با پیروزی در اولین بازی جام حذفی نمایان شد. شاید بعضی تصور کنند پیروزی در این مرحله، امری طبیعی بود اما رقابت‌های جام حذفی همیشه با شگفتی‌های مختلف همراه بوده است. در همین مرحله از همین دوره نیز شاهد حذف تیم‌های بزرگ لیگ برتری بوده‌ایم و بعضی تیم‌های لیگ برتری نیز با سختی از سد حریفان گذشتند.
وی ادامه داد: تمام هم و غم اعضای باشگاه و تیم موفقیت در بازی‌ها است تا رضایت و خوشحالی هواداران را شاهد باشیم. بدون تردید کار سختی در پیش است، اما این اراده در تمام مجموعه وجود دارد و از اعضای کادر فنی و بازیکنان هم به خاطر زحمات شبانه روزی بویژه در اردوی کیش و این نتیجه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدون شک ما در جام حذفی به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم، ضمن آنکه با همین هدف لیگ برتر را هم دنبال می‌کنیم. اتفاقات چند هفته گذشته لیگ، نشان داد؛ مسابقات بالا و پائین زیادی دارد و ظرف چند هفته همه چیز تغییر می‌کند، ما در وهله اول به دنبال کم کردن فاصله تا صدر جدول هستیم و در پایان این مرحله، فاز دوم آغاز می‌شود که خیز برای مکان بالای جدول خواهد بود. البته رقابت بسیار سنگین است و باید برای دستیابی به این هدف، تیم را تقویت کنیم.
منتقمی تصریح کرد: استراتژی باشگاه تقویت تیم، طبق نظرات فنی سرمربی است. با جذب بازیکنان داخلی و خارجی تیم را تقویت خواهیم کرد. البته درباره بازیکنان داخلی باید تا نیم فصل صبر کنیم تا مذاکرات با بازیکنان و باشگاه‌هایشان انجام شود. این مساله هم از جهت اخلاقی و هم از نظر حرفه‌ای برای ما اهمیت دارد چون نمی‌خواهیم برای سایر تیم‌ها هم مشکلی ایجاد شود. ضمن آنکه در حال حاضر کادر فنی در حال بررسی نفرات مورد نظر خود است تا در نهایت نفرات برگزیده را به ما معرفی کنند. باشگاه مصمم است تیم پرسپولیس را برای نیم فصل دوم که در ادامه آن بازی‌های جام قهرمانان آسیا قرار دارد، تقویت کند.
وی ادامه داد: البته در این مسیر آنچه نباید فراموش شود، نقش بسیار مهم هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس است که هر یک به نوبه خود با حمایت‌هایشان و انگیزه‌هایی که به تیم می‌دهند، می‌توانند در هر چه بهتر شدن عملکرد آن موثر باشند و برای موفقیت نیاز است همه اعضای خانواده پرسپولیس دست به دست یکدیگر بدهند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بوجود آمدن پاره‌ای حواشی در تیم و در جریان بازی جام حذفی، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم برای ما عزیز هستند. آنها بچه‌های این خانواده و از سرمایه‌های باشگاه هستند اما بزرگتر از همه این‌ها، نام پرسپولیس است. نظم و انضباط لازمه یک کار تیمی موفق است که در نهایت سود آن برای همه خواهد بود. حساسیت باشگاه روی این مسائل نیز از همین جهت است. در حال حاضر تا قبل از دریافت و بررسی گزارش‌ها قضاوت نمی‌کنیم. در صحبت‌هایی که با مسوولان و مربیان تیم انجام شد، مقرر گردید گزارش کاملی تهیه شود. از آقای خوردبین به عنوان سرپرست تیم خواستیم این گزارش را در اختیار بخش انضباطی باشگاه بگذارند و در آنجا پس از بررسی موضوع، تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =