باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آنچه به عنوان تخلیه اتاق اسپانسر عنوان شده است، در واقع تغییر کاربری معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی باشگاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که در اختیار سایت رسمی باشگاه قرار گرفت آمده است: اتاقی که به عنوان اسپانسر مطرح بود، در واقع اتاق معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی بود که از مدت‌ها قبل همین تابلو روی آن نصب بود اما در پی تغییرات در چارت سازمانی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این معاونت حذف شده و جای خود را به کمیته اقتصادی و برنامه‌ریزی داده است که زیر نظر معاونت اداری و مالی فعالیت می‌کند.
اتاق معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی هم با توجه به حضور حسابرسان سازمان حسابرسی در باشگاه و لزوم در اختیار گذاشتن مکانی برای انجام فعالیت‌هایشان به طور موقت در اختیار آنها قرار گرفته است. فعالیت این حسابرسان هم در راستای خصوصی‌سازی باشگاه صورت می‌گیرد که اخیرا پس از جلسه‌ای که با کمیسیون اصل 90 و مقامات سازمان خصوصی سازی برگزار شد، سرعت بیشتری به خود گرفته است. فعالیت این حسابرسان برای مشخص شدن صورت‌های مالی، مطالبات، دارایی‌ها، بدهی‌ها و مواردی از این دست است که ظرف یک هفته آینده به پایان می‌رسد و در جریان خصوصی سازی باشگاه از ملزومات است.
در پایان این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه بر اساس چارت جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی حذف گردیده است، مسوولان قبلی این معاونت در باشگاه فاقد مسوولیت بوده و اعضای کمیته اقتصادی و برنامه‌ریزی به زودی مشخص و معرفی خواهند شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =