مراسم رژه تیم های شرکت کننده در دومین دوره بازی های پاراآسیایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به اینچئون، مراسم رژه دومین دوره بازی های پاراآسیایی با رژه کاروان کم تعداد لبنان آغاز شد.
نکته جالب توجه اینکه بر خلاف مراسم های قبلی، دو کاروان یک کشور از دو طرف وارد پیست می شوند و در یک میانه منطقه برگزاری مراسم به هم می رسند که به نظر می رسد با توجه به وضعیت جسمانی معلولان و صرف زمان کمتر چنین تصمیم اتخاذ شده است.

کاروان ورزشی ایران شرکت کننده در دومین دوره بازی های پاراآسیایی نیز در مراسم رژه حضور پیدا کرد. کاروان ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی با 204 ورزشکار شرکت می کند. البته مسئولان برگزارکننده رقابتها تنها به بخشی از کاروان ایران اجازه حضور در مراسم رژه را دادند. جلیل باقری جدی پرچمدار کاروان ایران است. مراسم افتتاحیه دومین دوره بازیهای پاراآسیایی در ورزشگاه مونهاک شهر اینچئون در حال برگزاری است. 

هنگامی که کاروان کره شمالی وارد پیست رژه شد، تماشاگران کره جنوبی که همگی پرچم کشورشان را تکان می دادند، با حرارت بیشتری ورزشکاران کره شمالی را مورد تشویق قرار دادند. ورزشکاران کره شمالی نیز برخلاف تمام کاروان ها، مراسم رژه را فراموش کرده و برای دقایق کوتاهی مقابل سکوهای اصلی ایستادند و به ابراز احساسات تماشاگران کره جنوبی پاسخ دادند. آنها دلتنگی کهنه ای دارند... 

ایران
دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت‌کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور جهان حضور پیدا خواهند کرد.
در نخستین دوره این بازی‌ها که به میزبانی گوانگجو چین برگزار شد، ورزشکاران در 19 رشته ورزشی به رقابت پرداختند که در این دوره از رقابتها، تعداد رشته ها به 23 رشته افزایش پیدا کرده است.

 

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیما IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    1 0
    به قول محمد علیزاده: دلتنگتم دلتنگتم دلتنگتم
  • سمانه A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    1 1
    ایشالله همشون موفق باشن مخصوصا سامان رضی که همشهریمونه
  • شیما IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    7 0
    شاهکار صدا و سیما در سانسور رو مشاهده فرمودید؟ حدود سیصد بار رژه تیم مالزی رو نشون داد که خدای ناکرده دامن کوتاه دخترکره ای رو نبینیم