تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در دومین بازی خود نیز به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به اینچئون، تیم ایران در این بازی که در سالن سامسان برگزار شد با نتیجه 98 بر 43 مقابل کویت به برتری رسید. 

شاگردان عباس آقاکوچکی روز گذشته در نخستین بازی خود با حساب 84 بر 44 از سد مالزی گذشته بودند و فردا دوشنبه در سومین دیدار خود ساعت 14 با تایلند رو به رو می شوند.
تیم ایران در گروه دوم رقابتها با هنگ کنگ، مالزی، کویت و تایلند گروه است.
در گروه نخست هم تیم‎های کره جنوبی میزبان، امارات، ژاپن، عراق و چین تایپه حضور دارند.
دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت‌کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور جهان حضور پیدا خواهند کرد.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران پس از برتری برابر کویت گفت:خوشحالم که بسکتبال با ویلچر در دو مسابقه خود قبل از افتتاح رسمی بازی ها دو برد خوب و مقتدرانه را کسب کرد و باعث دلگرمی کاروان ایران شد.
وی ادامه داد:مقابل کویت بازی خوبی انجام دادیم و خودمان را برای دیدار آینده با تایلند و سپس در مرحله بعدی با ژاپن آماده می کنیم.
آقاکوچکی درباره دلیل از دست دادن امتیازات فراوان در کوارتر دوم عنوان کرد:بسکتبال با ویلچر کلاس بندی دارد و در کوارتر دوم به بازیکنان کلاس پایین تر بازی دادیم تا با شرایط مسابقه آشناتر شوند که به هدف مان هم رسیدیم.
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان کره حنوبی و ژاپن را دو رقیب اصلی ایران در این مسابقات خواند و اظهار داشت:شانس ما با دو تیم مره و ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی برابر است. این دو از تیم های قدرتمند آسیا و جهان هستند و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم؛ اگر چه کار سختی است.
آقاکوچکی اضافه کرد: امیدوارم با شکست کره جنوبی انتقام تیم بسکتبال کشورمان که در فینال بازی های آسیایی مغلوب این تیم شد را بگیریم.

وی شرایط میزبانی کره ای ها را نامناسب توصیف کرد و گفت:در محل مسابفقات یک آسانسور در نظر گرفته شده و از نظر حمل و نقل نیز مشکلات زیادی وجود دارد. این شرایط میزبانی کره ای هاست و کاری از دست ما برنمی آیدو باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. 

همچنین علیرضا احمدی کاپیتان تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از شکست دادن تیم کویت گفت:حریف امروز ما جز تیم های درجه2 و3 آسیاست و مطمئنا این مسابقه براى مان محک خوبی نبود. نباید از این برد تصور دیگرى کنیم.

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =