تسنیم نوشت:

یک منبع امنیتی فلسطین اعلام کرد که دستگاه های امنیتی تعدادی از طرفداران تشکیلات تروریستی داعش را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، یک منبع امنیتی فلسطین در کرانه باختری فاش کرد که دستگاه های امنیتی تا کنون هیچ باند رسمی وابسته به تشکیلات داعش در کرانه باختری را شناسایی نکرده اند اما تعدادی از طرفداران داعش را بازداشت کرده اند.

وی افزود که دستگاه های امنیتی بنا به دستور مستقیم «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با جدیت با طرفداران تشکیلات داعش برخورد کرده و همه عناصر مرتبط با داعش را تحت تعقیب دارند.

این منبع فلسطینی درباره شایعه دستگیری اعضای باند داعش در کرانه باختری نیز اظهار داشت: ده ها فرد مظنون بازداشت و یا احضار شده اند اما هیچ کدام به طور رسمی عضو باند داعش نبوده اند بلکه گروه هایی به طور خودجوش تشکیل و با پذیرش افکار داعش سعی داشتند با آن ارتباط برقرار نمایند اما این کار انجام نشد.

وی اشاره کرد که برخی افراد سعی دارند از طریق ترویج افکار داعش هسته ای را تشکیل دهند و ده ها نفر نیز آمادگی خود را برای اجرای عملیات های مسلحانه اعلام کردند و به دنبال برقراری تماس با داعش بودند اما این اتفاق نیفتاد

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    42 1
    سرچشمه و منشا اصلی داعش و اقاعده اخوان المسلین است.
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
      4 0
      و البته ترکیه کثیف فراموش نشود
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    5 0
    باید اعلام کنند که مجازات طرفداری از داعش اینه که سرشون رو می برند ببینند خوبه؟
  • شوش A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    3 0
    یک مدت که رفته بودند با صدام حسین مقابل ایران . حالا هم که داعش و سرباز و مزدور اسراییل شدند . دیدید اینها لیاقت ندارند .