ایسنا نوشت:

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا و استکبار در تمامی تهاجم‌ها، هدف‌شان نشانه گرفتن ستون خیمه نظام و مقام ولایت است.


آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) برگزار شد، گفت: مقابله دشمنان با نظام جمهوری اسلامی، تنها مقابله و مواجهه با انقلاب مردمی و مقابله با یک نظام مردم سالار و دموکراسی نیست، بلکه مقابله با یک نظام دارای مقام ولایی است.عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در درون جامعه ولایی ما دو جریان منافی وجود دارد، که یکی جریان لائیک غیر ارزشی سیاسی است که برای قدرت‌یابی در این کشور گاهی اوقات سر به دامن دشمن می‌گذارند و این مساله یک مصیبت است.

او با تاکید بر این‌که «جریان فتنه 88 خط قرمز نظام است»، ادامه داد: مقابله با فتنه 88 تنها به خاطر آن که یک عده به خیابان‌ها علیه نظام قیام کردند و اموال مردم را آتش زدند نبود، بلکه مقابله با فتنه‌گرانی بود که دست به دست دشمن دادند و با آنان همدست شدند و عامل اجرایی دشمنان در داخل کشور بودند.

علم الهدی گفت: اردوکشی خیابانی، سر دادن شعار نه غزه ، نه لبنان و آتش زدن عزاخانه امام حسین(ع) در روز عاشورا بزرگترین خیانت به جامعه اسلامی است.

امام جمعه مشهد با انتقاد از برخی از مسئولین برای حمایت از فتنه‌گران گفت: یک عده به عنوان همایش سیاسی از یک جریان وابسته به دشمن حمایت می‌کنند، کجای دنیا جریان قدرت‌یاب وابسته به دشمن مورد حمایت قرار گرفته است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عنصر دوم منافی مردم ولایت مدار در جبهه میثم تمار که با جریان انقلاب ولایی به مبارزه برخاستند، جریان اباحه‌گری تحت نظارت متولیان فرهنگی است.

او ادامه داد: اباحه‌گری و تک خوانی زنان و توسعه موسیقی در راستای منافع دشمنان اسلام و نظام است و دولت باید آگاه باشد که توسعه اباحه‌گری به نفع و موقعیت نظام نیست.

علم الهدی گفت: متاسفانه در این دولت، کار به جایی رسیده است که تک خوانی زنان در کشور رواج یافته و این مساله ضربه به پیکر جبهه مردمی ولایت مدار میثم تمار است و هدف این اباحه‌گری‌ها براندازی نظام است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380878

برچسب‌ها