نسیم آنلاین نوشت:

وزیر اطلاعات گفت: زمانی فرهنگ و اقتصاد شکوفا می‌شود که جامعه از امنیت برخوردار باشد. سیدمحمود علوی در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه مشهد گفت: یکی از دستاوردهای جامعه مهدوی و حکومت امام زمان(عج) استقرار امنیت است. اساس امنیت در جامعه اسلامی، فرهنگ ایمانی است.


حجت‌الاسلام علوی پیش از ظهر امروز در حرم رضوی گفت: ایجاد امنیت فرهنگ در جامعه اسلامی ما از ارزش بالایی برخوردار است. سربازان گمنام امام زمان(عج) چهارمین دهه خدمت در راه حفظ ارزش‌ها را آغاز می‌کنند. در دوره ظهور حضرت ولیعصر(ع) خداوند متعال زمینه جاری‌شدن دین را فراهم می‌کند و یکی از دستاوردهای جامعه مهدوی استقرار امنیت است.
او ادامه داد: از نظر اسلام، امنیت حق مسلمانان است. کسانی که به خدا ایمان دارند و ایمان خود را به ظلمی نیالوده‌اند باید دارای امنیت باشند و این حق آنها است. وظیفه حکومت اسلامی نیز ایجاد امنیت است؛ لذا ایجاد امنیت و حدود انسانی و اسلامی، از اهداف این نظام است.
وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران، ایجاد امنیت برای ملت خود را جزو وظایف اساسی می‌داند. رهبر معظم انقلاب در همین مکان مقدس(حرم رضوی) شعار سال را اعلام کردند. زمانی فرهنگ و اقتصاد شکوفا می‌شود که جامعه از امنیت برخوردار باشد. اساس امنیت در جامعه، فرهنگ ایمانی است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    احسنت بر وزارت اطلاعات که حامی جان مردم است