تسنیم نوشت:

دیدار اخیر سید حسن نصرالله با رزمندگان این حزب در منطقه بقاع همچنان مورد توجه است به ویژه اینکه جنگ های شبانه بین نیروهای این حزب با افراد مسلح گروههای افراطی سوری همچنان ادامه دارد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اللواء لبنان، پس از مراسم عزاداری در بین برخی اهالی بقاع که فرزندانشان را در نبردهای اخیر از دست دادند، یک شب رزمندگان حزب الله با دیدن سید حسن نصرالله در لباس نظامی و به همراه تعدادی از اعضای این حزب در محل استقرار خود شگفت زده شدند.
سید حسن نصرالله با حضور در این محل با مبارزان سخن گفته و یادآور شد که توطئه بزرگی علیه مقاومت در جریان است اما رزمندگان در هر منطقه ای برای دفاع از خود مبارزه می کنند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه این حزب برای مقابله با ماجراجویی‌های عناصر افراطی و اسرائیلی‌ها آمادگی کامل دارد، پیش‌بینی کرد که جنگ موجود در سوریه سه سال ادامه یابد.

نصرالله: پیروزی از آن مقاومت خواهد بود

وی رزمندگان حزب الله را به صبر فراخوانده و گفت: در این مسیر بسیاری به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند اما به هر حال پیروزی از آن مقاومت خواهد بود و قولی را که در جنگ تموز(33 روزه) داده بود، یادآور شد.

همچنین سید حسن نصرالله خطاب به رزمندگان حزب الله به مقاومت اخیر در کشتزارهای شبعا اشاره کرده و گفت مقاومت برای پاسخ به هرحمله اسرائیلی در آماده باش کامل به سر می برد، اما تصور می‌کرد که اسرائیل جرأت نخواهد کرد که که در این مرحله واکنش نشان دهد.
وی تاکید کرد که نباید صحنه نبردهای موجود از جمله تصویر کسانی را که از گروههای مسلح به هلاکت می رسند، پخش کرده یا تعمیم داد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =