تسنیم نوشت:

معاون رئیس جمهور در همدان با بیان اینکه دیوار بی اعتمادی بین بنیاد شهید و خانواده‌های ایثارگران باید برداشته شود، گفت: تمامی معوقات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تا دوشنبه آینده پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی ظهر امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران همدان، گفت: یکی از مشکلاتی که در بنیاد با آن رو به‌رو هستیم وجود دیوار بی‌اعتمادی بین بنیاد شهید و ایثارگران است.
او با تأکید بر اینکه به دنبال برداشتن این دیوار بی‌اعتمادی هستیم گفت: به مدیران بنیاد و استان‌ها تأکید شده تا در خدمت جامعه ایثارگری بوده و صحبت‌های آنان را بشنوند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: 9 سال پیش 3 هزار و 500 میلیارد تومان به ایثارگران بدهکار بودیم که با پرداخت‌های صورت گرفته در مقاطع مختلف از سال گذشته، در حال حاضر 1700 میلیارد تومان از معوقات این قشر باقی مانده است.
او با اشاره به اینکه در حق خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان جفا شده است گفت: اول مهرماه معوقات آزادگان پرداخت شده و در 8 مهرماه نیز معوقات جانبازان پرداخت شد و دوشنبه هفته آینده نیز معوقات مربوط به خانواده‌های شهدا پرداخت می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    15 4
    از همون معوقات بانکی که دست خواصشونه، بگیرن بدهی خانواده شهدا و ایثارگر رو بدن، بلاخره این مملکت تا ده هزارسال دیگه امنیتشو مدیون خون شهدا و ایثارگران هست.
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    3 4
    با این همه کمکهای ویژ های که به اونا میشه باز هم اعتماد ندارن؟ مگه توفتح مکه حضور داشتن؟