نسیم آنلاین نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: ائتلاف ضد داعش یک شوی امنیتی است. به هر استان مرزی که سفر می‌کنم از مرزهای آن بازدید می‌کنم.
عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: در مذاکرات روی اثبات حق بحث نمی‌کنیم بلکه در میزان و مقدار این حق صحبت می‌کنیم. پایداری و قدرت جمهوری اسلامی امری ثابت شده است.
وزیر کشور گفت: الان بحثی نیست که ما حق غنی‌سازی نداریم، بحث این است که آنها می‌گویند شما تعداد آن را کاهش دهید. آنها به دنبال این هستند که ایران به ائتلاف ضد داعش بپیوندد. این ائتلاف یک شوی امنیتی است. اطلاعات دقیق داریم که غربی‌ها گروهک‌های تروریستی را حمایت‌های مالی و نظامی می‌کنند.
فضلی گفت: ما براساس حقانیت عمل می‌کنیم. ما جهان‌بینی اسلامی داریم. برای ما مهم این است که حق احقاق شود. اولویت این حق حتما با دنیای اسلام خواهد بود. ایران به عنوان کشور موثر تحولات منطقه را پیگیری خواهد کرد چراکه امنیت ملی برای ما مهم است.
وزیر کشور گفت: بزرگترین حاشیه ما در عرصه اجرایی مباحث انتخاباتی است، وزارت کشور کارگردان صحنه انتخابات در حوزه اجرایی است. دیانتم را به سیاست نمی‌فروشم. انتخابات در دوران این دولت منطبق با قانون، سالم، بانشاط و عادلانه برگزار می‌شود. یک لحظه از وقت دولت به بحث‌های سیاسی نمی‌گذرد. همه وزرای دولت دغدغه توسعه دارند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    بحث ديانت و سياست نيست بحث رعايت قانون است ، حتي شايد قانوني باشد كه با قرائت شما از دين نخواند اما بايد اجرا شود اقاي وزير