۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷

میزان نوشت:

کارشناس هواشناسی از کاهش 4 درجه ای هوا طی امروز و فردا خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته پایتخت امروز نیمه ابری و در پاره ای از نقاط ابری است و در ساعات بعدازظهر شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های شاهد تداوم بارش ها در نیمه غربی کشور همچون نواحی مرکزی، دامنه غربی و مرکزی البرز را خواهیم بود.

او ادامه داد: فردا علاوه بر مناطق ذکر شده دامنه بارش ها به تدریج به شمال کشور هم خواهد رسید. همچنین روز شنبه بارش ها در شمال شرق کشور ادامه دارد و در بخش هایی از نوار غربی کشور نیز بارش ها آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی در ادامه به شدت بارش ها اشاره کرد و گفت: امروز در جنوب استان آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان شاهد بارش شدید خواهیم بود.
همچنین برای فردا پیش بینی می شود جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران بارانی است به طوری که در این مناطق شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه را خواهیم بود.

او گفت: بارش ها برای فردا می تواند در مناطق مرتفع استان های واقع در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز به صورت برف نیز باشد. همچنین از بعدازظهر امروز تا فردا وزش باد نسبتاً شدید در استان های گیلان و اردبیل را خواهیم داشت.

گودرزی در خصوص وضعیت هوا در پایتخت گفت: پایتخت امروز نیمه ابری همچنین در پاره ای از نقاط ابری است و در ساعات بعدازظهر نیز شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی در خاتمه با اشاره به این مطلب که فردا نیز پایتخت بارانی خواهد بود، گفت: دمای هوا در پایتخت امروز 22 درجه سانتیگراد بوده و با کاهش 4 درجه ای دمای هوای پایتخت فردا به 18 درجه خواهد رسید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    1 0
    چه خوب.... مرکز کنترل کیفیت هوای تهران خیلی زور زده بود میانگین عدد آلودگی امروز رو روی 99 ثابت نگه داره که هوا زیر 100 و سالم محسوب شه....واقعا که....بعدا میگن از پارسال روزهای سالممون بیشتره...اینجوری به درد عمه ام میخوره..در ضمن خونه ما نزدیک دانشگاه شریفه که عددش الان 138 تو سایت کیفیت هوا....حالا من تو 99 دارم زندگی می کنم یا 138؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    10 1
    یا اینجا تهران نیست یا ما نمیدونیم باران که میگن منظورشون چیه