عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: به نظر می رسد که اصلاح طلبان به هیچ عنوان نخواهند توانست در انتخابات پیش روی مجلس به اقبال مردم دست پیدا کنند.

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص انتخابات مجلس دهم و چینش سیاسی آن گفت: اگر اصول گرایان مانند گذشته و مجلس هشتم عمل کرده و با هم باشند اکثریت مجلس دهم نیز در اختیار اصول گرایان خواهد بود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که با توجه به تجارب قبلی آیا اصول گرایان قادر به دستیابی به وحدت هستند، گفت:اصول گرایان درموضوع ریاست جمهوری ضربه خوردند که علت آن تنها عدم انسجام و وحدت روی یک کاندیدای مشخص بود که به نظرمن برای جلوگیری از چنین مشکلی که البته آن را درک کرده اند که باید هرچه بیشتر حول محور وحدت حرکت کنند.
وی در خصوص به وحدت رسیدن اصلاح طلبان و احتمال در اختیار گرفتن کرسی های بیشتر توسط این جریان سیاسی گفت: اصلاح طلب ها در انتخابات ریاست جمهوری 92 پیروز نشدند و درحقیقت اصلاح طلبان از روی ناچاری به سمت اقای روحانی آمدند که یک شخصیت مستقلی در اذعان عمومی داشت.

آقا محمدی ادامه داد: آقای روحانی در حین انتخابات و در اوج تبلیغات بارها اعلام کرد که من کاندیدای هیچ جناح و گروهی نه اصلاح طلب و نه اصولگرا نبوده و یک فرد معتدلی هستم که آمده ام از کل استعداد های جناح هایی که نظام را قبول دارند استفاده کنم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که درحقیقت این پیروزی خود اقای روحانی بود افزود: این پیروزی نیز ناشی از همین عدم انسجام اصول گرایان و البته گرایش بخشی از آن ها با تعاریف و دیدگاه های مختلف به سمت آقای روحانی بود،بنابر این اصلاح طلب ها در این میان جایی نداشتند.

وی ادامه داد: قطعا اگر اصلاح طلبان در میان مردم جایگاهی داشتند کاندیدای مشخص معرفی می کردند.

آقا محمدی در پاسخ به این که همه طیف های اصلاح طلب را در این باره در یک قیاس می داند خاطر نشان کرد:منظور من اصلاح طلبان تند و از نوع مشارکتی مجاهدینی و 2 خردادی هایشان است که به یقین پایگاهی نخواهند داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات مجلس دهم نیز پیروزی برایشان قابل تصور نیست مگر این که باز هم خودشان را ضمیمه ی جریانی کنند که بتوانند در بعضی از جاها نمایندگانی را داشته باشند.

/2927

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسانی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    کاندیداها رو رد صلاحیت نکنین تا بهتون بگیم دوران دوم خرداد تموم شده یا نه
    • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      1 17
      یعنی می خواهید بعضی ها رو از لندن برگردونید... عجبا
    • مریم IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      5 1
      متاسف و پشیمانم که به آقامحمدی رای دادم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    276 7
    مردم تعیین میکنند که چه کسی محبوب است محبوبیتبا بودن برسر پست متفاوت است، همانگونه که خاتمی هرگز از قلب مردم نمی رود
  • رهگذر A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    207 6
    خيلي ساده‌اي. اصول‌گراها سال‌هاست كه در هيچ انتخاباتي موفق نبودن. احمدي‌نژاد حسابش جدا بود. ضمن اين‌كه مجلس قبل هم با توجه به حذف گسترده رقبا به ايشان رسيد.
  • حاج علی A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    179 7
    دمت گرم خیلی باحالی حال کردم با این جوکات.
  • بی نام GB ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    152 6
    اتفاقا با عملكرد هشت ساله دولت قبل و حمايت هاي بي چون و چرا ي اصولگرايان اين دوره اصول گرايان تند رو ست كه تمام شده است نه اصلاح طلبان . مردم تازه قدر اصلاح طلبان را بهتر شناختند .
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    117 4
    اگه كاره اصلاح طلبان تمومه پس اصولگريان سال خاست كه نابود شده البته از منظر مردم
  • ناصر ج A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    155 4
    ما که از نزدیک شاهد بودیم شما به ضرب و زور شام و نهار و راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی توی سطح شهر و دادن سیم کارت اعتباری رایگان به مردم تونستید بر کرسی مجلس تکیه بزنید پس لطفا شما دیگه راجع به جناح های سیاسی و احتمال پیروز شدن یا نشدن اونها در انتخابات مجلس نظریه پردازی نفرمائید چون با خاطرات تاریکی که قاطبه مردم از دولت هشت ساله مطبوع شما دارند قطعا در انتخابات پیش رو درصد بسیار زیادی از اونها به طیفهای مختلف اصلاح طلبی رای خواهند داد.
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    138 5
    این آقای به اصصلاح نماینده که الان جاش گرم شده به پشتوانه خیلی چیزا تو حوزه خودش شهر خرم آباد خدا را شاهد میگیرم که با رای همین اصلاح طلبا نماینده شده. انشالله دوره بعدی مجلس رای واقعی ایشون مشخص خواهد شد. مطالبشو ذخیره کردم برا اون روز.
  • aito RO ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    205 5
    ... اگه خاتمی از روحانی حمایت نمیکرد ما عمرا با این تعداد بهش رای نمیدادیم......
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    75 4
    " قطعا اگر اصلاح طلبان در میان مردم جایگاهی داشتند کاندیدای مشخص معرفی می کردند." قطعا اگر اصلاح طلبان در میان شورای نگهبان جایگاهی داشتند کاندیدای مشخص معرفی می کردند
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    128 4
    متاسفانه یا خوشبختانه دوره شما هم تمام شده است
  • امیر A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    93 3
    شما تایید صلاحیت کنید. خواهید دید چه کسانی و با چه ارای بالایی از جبهه دوم خرداد به مجلس خواهند رفت
  • عرشیا A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    78 6
    خواهیم دید .تو هستی و ما هم هستیم .زمستان 94 را برایتان تبدیل به بزرگترین کابوس دوران زندگیتان خواهیم کرد .
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    61 6
    جناب اقای اقامحمدی شما قطعا پیروز انتخابات نیستید مطمین باش
  • وطن پرست A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    65 4
    آقای نماینده مطمئنید که در ایران هستید؟ پس معلوم شد به روحانی هم اصولگراها رای دادن و آقای روحانی به اشتباه روز پیروزی در رسانه میلی از آقایان هاشمی و خاتمی بخاطر نقش بی چون و چرای آنها در پیروزی خود تشکر کرد... واقعا شما با همین دست تحلیل ها مملکت رو می گردونید؟ واقعا احساس ترحم به امثال شما دارم با این سطح تحلیل و اراجیف گویی
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    61 4
    ظاهرا تشکر روحانی رو از خاتمی بخاطر نقش پر رنگش در پیروزی روحانی فراموش کردید، شما که میگید اصلاح طلب ها پایگاه اجتماعی ندارن پس پرا هنوز انتخابات نشده وحشت وجودتون رو گرفته ؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    37 3
    نظام جمهوری اسلامی یعنی اجازه ارایه ازاد نظرات و عدم دخالت در زندگی مردم و کشورهای دیگر. ما مخالف کاپیتالیسم بودیم که انقلاب کردیم چه نوع امریکایی و چه نوع ایرانی .... ولی الان گرفتاریم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    42 4
    په نه په شما در بین مردم جایگاه داری رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    41 4
    "دوره اصلاح طلبان دوم خردادی تمام شده است" دوران شما اصولگرها که 8 سال کشور را نابود کردید تمام شده است...مردم در انتخابات 92 به خاطر حمایت آقای خاتمی و دوم خردادیها باز آقای روحانی به ایشان رای دادند...
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    25 4
    عمده تشکیلات اصولگرایان که دارای نشستهای تغریبا منظمی است و تعدادی عضو انهم از نوع خنثی دارد موتلفه میباشد که اعضای اصلی ان در سراسر کشور یک تالار 100 نفری را هم پر نمیکند بقیه که از 5 تا نهایتا 25 عضو دارند اصولگریان فعلا دور به دستشان هست خود را قدر قدرت میدانند اما بدانند که شاکله اینها در زمان حیات امام چه جایگاهی داشتند همین اینها را بس
  • بی نام US ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    29 4
    بزرگترین مشکل اصولگراها اینکه که برای طرفداراشون دروغ میبافن و انقدر زیاد شده که خودشونم باور می کنن. دوستان اصولگرا سالهاست پایگاههای مردمیشونو دارن از دست میدن و شگفت انگیز که هنوز قاعده بازی رو یاد نگرفتن
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    27 3
    عجیب است که ایشون با این سمت، یا اطلاعی از گرایشات سیاسی مردم ندارند و یا اینکه کتمان میکنند و یا به خودشان روحیه میدهند. جناب آقا محمدی شما و همفکرانتان با اکثریت مردم زاویه فکری دارید. این درست است که متاسفانه مردم تشکلی ندارند و شرایطی برای اظهار نظرشان نیز وجود ندارد ولی این به این معنی نیست که در سر بزنگاه نتوانند همه را درو کنند. انشاالله خواهیم دید که در نهایت مردم پیروز میمانند یا شما. تاریخ شش ماه و یکسال و اینها نیست. مردم همه چیز را تغییر خواهند داد. اینکه در انتخابات آتی مجلس چه نیرویی پیروز شود اصلا مهم نیست. شما فاصله های نزدیک را میبینید، و مردم دراز مدت فکر میکنند. گرچه مطمنا شما پیروز انتخابات نیستید.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    29 4
    نظرت رو برای خودت نگه دار . احتمالا دم شورای نگهبان رو دیدید
  • به من چه IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    32 3
    شما خودت رو ناراحت نکن دوره ی شما هم تموم شده خوشگلم
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    39 3
    اگر اصلاح طلبان تندرو جايگاهي ندارند چرا نگرانيد و صلاحيت آنها را براي رقابت تاييد نميكنيد؟؟
  • ناشناس IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    28 3
    به همین خیال باش
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    32 2
    همه تون عین همین هیچ فرقی نمی کنه هیچی هم بلد نباشین ها خوب بلدین مردم و بدبخت تر و بیچاره تر بکنین دیگر هیچ
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    33 4
    شماها اجازه دهید نامزد های اصلاح طلب باشند بعد متوجه می شوید رای اصلاح طلب ها چقدر است معلوم است در انتخاباتی که کاندید ها همه اصولگراها هستند خب خودتان اصولگراها بر خودتان پیروز می شوید.
  • علی نقی دهقان IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    27 2
    "وی ادامه داد: قطعا اگر اصلاح طلبان در میان مردم جایگاهی داشتند کاندیدای مشخص معرفی می کردند..."ببخشید شماها یعنی شواری نگهبان جونتون وقتی همه کاندیداهای برجسته اصلاح طلبها رو قلع وقمع می کنه اونوخ چه توقعی دارین؟ اگه مردید و راست می گید و به خودتون مطمئنید تو انتخابات مجلس اجازه بدید واقعا اصلاح طلبهای واقعی بیان...
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    18 2
    چرا اين حرف را در مورد اصولگرايان نزديد كه در انتخابات 6 تا كانديد معرفي كرديد،در ضمن دور بعد اصلاح طلبان و اصول گرايان معتدل راي خواهند آورد
  • امیرازقم A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    51 2
    با دوپینگ شورای نگهبان مجلس هم برای شماست .اگر انتخابات آزاد باشه شما نمیتونید 10درصد مجلس رابگیرید . کی مرده اصلاح طلبی ؟؟؟؟اگه مرده چرا از مرده وحشت دارید چرا از یک همایش مرده ها انقدر میترسید . راستی این مردمی که به شما اقبال دارند و کل مردم ایران هستند چرا ازماهواره استفاده میکنند چرا از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند چرا مثل شما فکرنمیکنند؟؟؟چرا پوششون فرق داره ؟مگه اینا حامیان شما نیستند؟ راستی حالا که مردم با انتخاب شهردار مستقیما رای دادند چرا شما ترس دارید . میدونی چیه مردم به شما اصول گراها میگن رانت خوار اختلاسگر میگن سواران بیت المال میگن ریا کار .حالا این مردم چگونه به شما اقبال دارند.همین مجلس هم 70درصدتون زیر 25 درصد کل واجدان شرایط رای گرفتند .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    32 3
    عمو جان اگر دوره اصلاحات تمام شده که نشده اصولگرایان از ابتدا دورانی نداشتن اگر نباشد دوپینگ رد صلاحیتها و اکثریت خاموش اصولگرایان باید با تمام مناصب انتخابی خداحافظی کنند....
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    27 3
    متاسفانه امثال این آقا و همفکرانشان درک درستی از شرایط جامعه و میزان علاقمندی اقشار مردم به خود و طیف همفکران خود ندارند
  • رضا A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    20 3
    بابا آخه کدوم وحدت برادر من؟؟؟ شما آقای ناطق و ولایتی و لاریجانی رو حتی اصولگرا نمیدونین با کی میخواین وحدت کنین؟؟؟ با پایداری چیا؟؟؟دیگه خدایی ضایع نشده که بگین اصلاح طلبا برنده نشدن تو انتخابات 92؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    25 3
    شما اجازه کاندید شدن برای آنها بگیر تا ببینیم چطور میشه
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    19 2
    ترکیب مجلس توسط مردم تغییر خواهد کرد
  • آرش IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    39 3
    عربستان و قطر و بحرین و... اینقدر تو فوتبال با ناداوری جلوی ایران نتیجه می گرفتند که این آخری ها باورشان شده بود واقعا قدرتشان در حد و اندازه ایران است... حالا شده حکایت شما اصولگرایان. شما اگر از چهره های شناخته شده اصلاح طلب نمی ترسید لطف کنید به داور بازی بگویید آنها را به نفع شما رد صلاحیت نکند تا متوجه شوید 10 رای مردم را هم کسب نمی کنید. خودتان هم باورتان شده که پایگاهی دارید؟ مجموع آرای نمایندگان شما در تهران به اندازه 5 نفر اول مجلس ششم هم رای ندارند آنوقت کری هم می خوانید
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    28 3
    صورت شرم آور خود و دوستانت را بعد از شکست سیر سیر نظاره خواهم کرد
  • بي نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    17 3
    ظاهرا شما هنوز در توهم هستيد و نظر مردم راجب اصول گرايان را نمي دانيد از خواب غفلت بيدار شويد اگر رد صلاحيتها نباشد ببينيد اقبال مردم به چه سمتي خواهد بود درود بر روحاني هاشمي خاتمي
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    15 2
    تو که راست میگی.........
  • بدون نام ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    14 3
    اقاى اقا محمدى اگر دوره كسى تموم بشه شما راجع به اون صحبت نميكرديد اصلاح طلب يعنى ديدگاه حضرت امام پس
  • محمد A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    20 3
    مثل اینکه شما در ایران زندگی نمی کنید و یا چندین سال پیش خوابیده ایدمانند اصحاب کهف و تازه بیدلر شدی. مردم از شنیدن واژه اصول و وصول اکراه دارند
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    23 3
    آقای اقا محمدی شما اصولگرایان فقط بلدید یک طرفه پیش قاضی بر ید اونهم قاضی ای قفط خودتان قبول دارید مثل اقای جنتی و مصباح یردی
  • رضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    22 3
    البته وقتی به لطف نظارت استصوابی در یک میدان خالی از رقیب می تازید باید هم اینچنین رجز بخوانید بفرمایید تیغ رد صلاحیت ها که همیشه به نفع اصولگرایان عمل میکند را کمی کند کنند تا بر همه معلوم شود اصولگرایان و به ویژخ تند روهایشان اقلیت ناچیزی را در مجلس بدست خواهند آورد
  • مهدی A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    28 3
    یعنی رای طرفداران بسیاربسیار زیاد شما اصولگرایان بود که روحانی رو رییس جمهور کرد؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    26 3
    بنده حتما به اصلاح طلبان رای میدهم.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    21 3
    اگه به حرفتون اعتقاد دارین انقد با نظارت استصوابی اصلاح طلبان رو حذف نکنین تا ببینیم کی رای میاره.
  • دکترای توهم A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    21 2
    آقای آقا محمدی با توجه به فرمایشاتتون ازتون درخواست میکنم که حتما یه سری به بنده بزنید
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    22 3
    متاسفم اصلاح طلبان معتدل بیشترین شانس رو دارند
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    30 2
    زرشک....... عمر اصلولگرایان در مجلس رو به اتمامه
  • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    26 4
    زرشک
  • ashkan A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    23 2
    خدا عقلت بده
  • اکبر خطر RO ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    23 2
    ما هنوزم هستیم...
  • كرمانشانى A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    42 3
    اين بزرگواراهل لرستان است وبيشتربايدبه فكرصادرات مهمترين محصول حوزه انتخابيه خودكه زرشك است باشدميدانيم قيمت زرشك بشدت افزايش داشته طالبان زيادى دارد
    • لرستانی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      0 0
      نظر شما دور از ادب و نزاکت است لرستان با قدمت چهل هزار ساله خود نشان داده که غیور مردانی بزرگ را در خود پرورش داده آقای کرمانشانی بهتر است مودب باشید و اما آقای آقا محمدی یک سری حرفها زده که این نظر شخصی ایشان است نه نظر مردم لرستان
  • کامی A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    14 8
    خبر آنلاین بذار دوران بگم بگمهای احمدی نژادیها تمام شده دوران عوام فریبی تمام شده دوران تصمیمهای یکشبه تمام شده دوران تندروی تمام شده دوره ،دوره ی تدبیر و امید است
  • ازاد A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    6 23
    در بهترین حالت ۱۱میلیون نفر که وحدت کردید روی موسوی فرض مگیریم رای خاکستری نبود و همه اصلاح طلب دوم خردادی عشق خاتمی بعد قضایای بعد انتخابات و بساطی که موسوی راه انداخت کلی ریزش داشتید خودم به عینه دیدم دور و بری هامو که چجوری کشیدن کنار در بهترین حالت پنج میلیون نفر طرفدار دارید که یه قسمت از این پنج میلیون برای تغییر نظام نقشه دارن. چه اصراری دارید که شورای نگهبان بیخیال شما بشه؟ کدوم کشوری اجازه میده دزد و تبهکار سر پست قرار بگیره؟ زورتون رو بزنید که نهایت زورتون تو همین نظرات خبر انلاینه و سعی کنید به تلخی دوری از قدرت عادت کنید براتون دعا مکنم
    • علی A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      2 2
      آخه تو که حتی نمیدونی موسوی 13 میلیون رای آورد تز میدی؟ تو خوبی... تو درست میگی... اسم آزاد رو خراب نکن... اسمتو بذار دربند