امیر قلعه نویی مجددا از تعطیلی های لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «در جام حذفی به مصاف تیم جوانی می رویم. ما مقابل فولاد نوین اهواز به سه قسمت تقسیم شده ایم. یکی مصدوم ها، یکی ملی پوشان و دیگری هم بازیکنان حاضر در تمرین. باید ملی پوشانمان بیایند و در موردشان تصمیم بگیریم.»
قلعه نویی در مورد تعطیلی لیگ هم گفت: «بروید و ببینید آلمان که قهرمان جام جهانی شده لیگش را 50 روز تعطیل می کند؟ موجودی فعلی تیم ما همین است که می بینید. البته شرایط بدی هم نداریم. جام حذفی را هم مثل لیگ با جدیت پیگیری می کنیم.»
سرمربی استقلال در مورد بازگشت کرار گفت: «او چند مشکل داشت که یکی از آن ها مالیات بود. مشکل او حل شد و به عراق رفت. تا یکی دو روز دیگر هم به تمرین اضافه می شود.»
قلعه نویی در مورد ناکامی تیم ملی جوانان گفت: «در مورد این ناکامی ها هیچ وقت یک نفر مقصر نیست. عده ای می خواهند دوستی مهر را محاکمه کنند ولی نگاه ما به فوتبال مریض است. اگر برنامه داشته باشیم و مدیران علمی هم روی کار باشند می توانیم در مورد فوتبال کلان صحبت کنیم. متاسفانه کارشناسان ما کارشناس بعد از نتیجه هستند. برنامه هم نداریم. الان استادیوم ها در فوتبال دنیا ستاره دار هستند ولی در ایران وقتی نمایندگان کنفدراسیون می خواهند برای بازدید بیایند، تن و بدن ما می لرزد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =