۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

بررسی روند معاملات نشان می دهد بازارهای ارز و طلا در انتظار تحولاتی تازه نشسته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز بازار طلا واکنش هایی را به روند معاملات در بازرهای جهانی نشان داد معاملات چهارراه استانبول امروز با بازگشایی بازارها پس از تعطیلی عید غدیر به گونه ای پیش رفت که بهای دلار با 10 تومان افزایش به 3 هزار و 250 تومان رسید.

فعالان بازار تجمیع تقاضا به دلیل تعطیلی اخیر را دلیل افزایش جزئی بهای دلار می دانند. سایر ارزها نیز امروز نوسانات جزئی را پشت سر می گذارند به طوری که قیمت فروش هر یورو با 17 تومان افزایش به 4 هزارو 145 تومان رسید.

امروز پوند و درهم به عنوان دیگر ارزهای پر مشتری بازار بدون تغییر قیمت به فروش می رسد. هر پوند امروز 5 هزار و 230 تومان و هر درهم امارات 887 تومان قیمت گذاری شده است.

بازار ارز در انتظار آغاز مذاکرات هسته ای در وین است تا بر اساس اخبار مذاکرات نوسانات خود را ادامه دهد هرچند که دامنه این نوسانات از سوی کارشناسان محدود پیش بینی شده است.

اخبار مثبت از احتمال توافق نهایی و پیشرفت مذاکرات می تواند به کاهش قیمت دلار منجر شود و انتظار اخبار منفی از آن می تواند بهای دلار را باز هم افزایش دهد.

امروز در بازار طلا و سکه نیز با توجه به تحولات بازار جهانی طلا و بازار ارز، بهای سکه تمام بهار آزادی با افزایش مواجه شد هرچند که این افزایش در سطح دو هزار تومان باقی ماند.

روند صعودی قیمت طلا که روز گذشته آغاز شده بود، در ساعات ابتدایی امروز متوقف شد و عقبگردی 4 دلاری برای فلز زرد رنگ رقم زد تا از افزایش چشمگیر قیمت سکه و طلا در بازار ایران جلوگیری شود.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت یک هزار و 232 دلار مورد معامله قرار می گیرد که 55 دلار بیشتر از کمترین نرخ آن در هفته گذشته است.

اموز هر سکه تمام بهار آزادی در بازار ایران با قیمت 939 هزار تومان مورد فروش قرار می گیرد و هر گرم طلای 18 عیار هم 96 هزار و 100 تومان قیمت گذاری شده است.

  3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    11 2
    به سمت کارگروکارمندمی رود