نمودار سوال های کاربران خبرآنلاین از رئیس جمهور؛از وضعیت اشتغال تادرخواست برای حقوق فرهنگیان

به دنبال انتشار خبر گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم از شبکه اول تلویزیون،بسیاری از کاربران خبرآنلاین سوال های خود را از رئیس جمهور طرح کردند.

 اجتماع و اقتصاد دو حوزه پر سوال کاربران خبرآنلاین از رئیس جمهور بود.از درخواست برای کاهش تورم، گلایه از رئیس جمهور در خصوص دعوت به سرمایه گذاری در بورس، وضعیت دریاچه اورمیه تا وضعیت وام ازدواج و اقدام های دولت درباره اشتغال جوانان .

حامیان اصلاح طلب رئیس جمهور هم از روحانی خواستند تا درباره موانع پیش روی دولت، نظرش درباره حصر برخی چهره های سیاسی و وضعیت دیپلماسی نظرات خود را بیان کند.

جدود 4 درصد کاربران هم مشخصا سوال های خود را درباره دیپلماسی ایران طرح کردند.6 درصد از پرسش ها هم موارد متفرقه بود که در دسته بندی های نمودار ذیل قرار نگرفت.

 

 

نقد وضعیت آموزش عالی، انتقاد از حقوق فرهنگیان و رسیدگی نکردن به وضعیت معلمان پیش دبستانی، درخواست درباره رسیدگی به وضعیت تولید، نقد به رفتار صداو سیما و  سوال درباره اینکه چرا رئیس جمهور درباره این رفتار صداو سیما موضع گیری نمی کند از جمله مسائلی بوده است که مورد سوال کاربران خبرآنلاین بوده است.

سختی کار رئیس جمهور هم همین است که باید برای انبوه درخواست هایی که منشاء آن  انتظار برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت یا درخواست برای کسب شغل است، پاسخ دهد.

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

/212 29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    19 3
    البته بفرمایید تنها نظراتی که نمایش داده شدن
  • مونا A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    6 2
    دیشب آقای روحانی نشون داد که می تونه یکساعت صحبت کنه و چیزی هم نگه...همه اون حرفا رو وزرایش می تونستند در گفتگوهای خبری بگند. مردم انتظار ندارند که آمار وزارتخونه از رئیس جمهور بشنوند فرصت پخش مستقیم نظرات شخص دوم مملکت از "صدا و سیمای میلی" و خنثی شدن برنامه های دروغ و تزریقی دلواپسان به خانه های سراسر کشور هرز رفت. و ضمن خداحافظی در 50 ثانیه فرمودند که من چیزی یادم نرفته و دست تنها نمی تونم.....باشه ما اینا رو یادمون نمی ره