فارس نوشت:

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با بارش باران در نقاط شمالی تهران، تیم‌های گشت راهور در سطح تهران فعال شده و دوربین‌های سیار کنترل سرعت نیز مستقر شده‌اند.

سرهنگ پرویز حسینی با توجه به بارش باران در نقاط شمالی شهر تهران گفت: به محض مشاهده بارش باران در مناطق شمالی تهران پلیس راهور، تیم‌های گشت خود را در سطح شهر فعال کرده است.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ریزش مایعات از جمله گازوئیل، بنزین و .. در سطح معابر تا قبل از این، بارش باران باعث لغزندگی سطح معابر شده است بنابراین رانندگان باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند و سرعت خود را حین باران تنظیم کنند.

سرهنگ حسینی گفا:‌ از ساعتی قبل دوربین‌های سیار کنترل سرعت در مناطق تهران استقرار پیدا کرده است تا بر سرعت خودروها کنترل داشته باشد و خدای نکرده سرعت بالا با توجه به لغزنده بودن سطح خیابان‌ها باعث حادثه و ایجاد تصادف نشود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیا FI ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    14 0
    قبول داریم سرعت زیاد خطرناکه ولی سرعت کم هم خطر زا است. بارها در همین اتوبانهای کرج قزوین، تهران قم و تهران مشهد با این مشکل برخوردم که راننده ای با سرعت 80 تا در باند چپ بیخیال در خال رانندگی بوده و یا در همین جاده ها تقریبا 15 کیلومتر پشت یک خاور 4 تنی که معلوم بود 5 تن بار زده با سرعت 20 تا 30 کیلومتر رفتیم و جالب پلیس راهور هم آنها میبیند و بجای اینکه برای کاهش ترافیک آنرا برای مدت کوتاهی به کناره جاده منتقل کند ، دست هم برای احوال پرسی تکان میداد. لطف" یک فکری در اینمورد هم بکنید.