فارس نوشت:

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در پایتخت شاهد بارش باران خواهیم بود گفت: به سبب ورود سامانه بارشی جدید اواخر هفته جاری نیمه غربی کشور بارندگی را تجربه می‌کند.

فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور گفت: به سبب ورود سامانه بارشی جدید هم اکنون مناطق واقع در غرب کشور شاهد بارش باران هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز تهران نیز در پاره‌ای نقاط بارش باران همراه با وزش باد را تجربه می‌کند ادامه داد: بر همین اساس در روز جاری شاهد بارندگی در پایتخت خواهیم بود که بارش‌ها در شهرهای جنوبی این کلانشهر پراکنده‌تر خواهد بود.

او با اعلام اینکه فردا از میزان بارش‌ها موقتاً کاسته می‌شود گفت: طی روز چهارشنبه هفته جاری شاهد ورود موج جدید بارشی به کشور خواهیم بود که در دو روز پایانی هفته جاری مناطق واقع در نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

گودرزی با اعلام اینکه به سبب ورود این سامانه بارشی شنبه هفته آینده بارندگی‌ها به شمال شرق کشور گسترده می‌شود یادآور شد: بر این اساس در روزهای پایانی هفته جاری کاهش دما در نیمه غربی و شمال شرق کشور را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دمای هوا در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال شرق کشور را شاهد خواهیم بود.

گودرزی گفت: بیشینه دمای هوای امروز تهران 18 درجه سانتیگراد و کمینه دمای هوای فردا صبح این کلانشهر 12 درجه سانتیگراد پیش‌‌بینی می‌شود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =