ایسنا نوشت:

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در این باره گفت: برابر آخرین اخبار و گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور آرام و روان گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از انسداد ساعتی محور هراز در استان‌های مازندران و تهران خبر داد و گفت: محور هراز در شرق استان تهران و مازندران از 25 مهرماه تا دهم آبان ماه از ساعت 22 تا چهار بامداد به منظور انجام عملیات نصب سیستم روشنایی تونل چهار مسدود می‌شود.

او با بیان اینکه این محدودیت در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و ایام تعطیل اجرا نخواهد شد، گفت: رانندگان می‌توانند در زمان انسداد از سایر محورهای منتهی به شمال عبور کنند.

او درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور نیز گفت: بر این اساس در محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، همدان، گیلان، مازندران، قزوین، زنجان و تهران بارش پراکنده باران گزارش شده است که لازم است رانندگان هنگام تردد در این محورها مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.

حمیدی با اعلام شماره تلفن 888255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره‌ تماس بگیرند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    11 0
    خدا رو شکر ایشالا امسال پربارش باشه