فارس نوشت:

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: به دنبال عدم کاهش قیمت خودرو و بی‌توجهی وزیر صنعت به گزارش مجلس در این باره، سوال از وی به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد و شخص وزیر برای پاسخ به سوال نمایندگان باید در مجلس حاضر شود.

علی علی‌لو نماینده مردم شبستر گفت:‌به دنبال افزایش قیمت خودرو و عدم توجه وزیر صنعت به گزارشات مجلس از تحقیق و سهم صنعت خودرو و عدم کاهش قیمت در این بخش سوال از وزیر صنعت طرح و به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد.

او گفت: وزیر صنعت باید در مورد اصلاح وضعیت کیفیت خودروها و قیمت‌گذاری در این بخش پاسخ دهد و باید برای پاسخ به سوال نمایندگان در این حوزه حاضر شوند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صنعت باید پاسخ دهد که چرا این همه گزارشات مجلس و تحقیق و تفحص‌ها از صنعت خودرو برای وزیر صنعت هیچ اهمیتی نداشت و هیچ تغییری در بحث قیمت و کیفیت خودرو حاصل نشد و هیچ پیگیری در این زمینه از سوی شخص وزیر صورت نگرفت.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    8 3
    از این پس دیگه مطلقا به سایت خبر انلاین نمیام، چون تا الان هیچ کدوم از کامنتهای منو نذاشته، میرم دویچه وله و بی بی سی بیشتر راست و هستند.
  • محمد A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    12 1
    بيشترين افزايش قيمت خودرو مربوط به دوره وزارت صنايع در دولت قبلي است ، همين مجلس اون موقع چرا نسبت به 2 ، 3 برابر شدن قيمت خودرو واكنش جدي نشان نداد ؟؟؟ فقط ملت رو سر كار ميذارن .
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    1 1
    این گرونی ها ارثیه فاجعه مدیریتی احمدی نژاده......بیخود تبلیغات نکنید........مردم. شناختندتان
  • s IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 3
    در زمان ریاست اقای احمدی نژاد قیمت یک پراید 9میلیون تومان بود وبه کشور عراق وسوریه به قیمت 4میلیون تومان صادر میشد امادرزمان ریاست اقای روحانی قیمت یک پراید 22میلیون تومان شده است یعنی 2.2برابر افزایش خدا را شکر ازاین شیب ملای؟؟؟؟به به ازمهار تورم ورکود بازار با تدبیر ایشان