یک نماینده معتقد است که استکبار ستیزی، عدم حضور در کانون های قدرت و ثروت نامشروع و مردم داری مهمترین خصوصیات اصولگرایی است که هر کس در آن ها قرار بگیرد پیروز انتخابات مجلس و موفق به کسب رای مردم خواهد شد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم در گفت و گو با خبرآنلاین پیش بینی برای انتخابات مجلس دهم را بسیار زودهنگام توصیف کرد و گفت: زمان و فرصت زیادی هست و انتخاباتی کردن فضای کشور مقدار کارایی افراد را در ساختار سیاسی و اجرایی پایین می اورد.

وی افزود: در حال حاضر به علت شرایط حساس و موقعیتی که کشور در آن است نیاز داریم که در حوزه اجرایی و البته قانون گذاری حواس ها جمع وظایف باشند.
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آغاز فعالیت های انتخاباتی مجلس از حالا که حدود 1.5 سال به انتخابات مانده است اصولا خبر چندان خوشی نیست،خاطر نشان کرد: این موضوع چون عرض کردم به فصل و ورود به فضای انتخابات در حالی که حدود یک سال و خورده ای مانده به انتخابات دمای فضای سیاسی کشور را بالا می برد که این اصولا درست نیست.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به این که با توجه به شرایط حال حاضر کشور آیا مجلس آینده را نیز متعلق به اصولگرایان می داند،گفت:تحلیل من این است که مجلس آینده نیز با اکثریت مطلق اصول گرایان تشکیل می شود و دولت نه می تواند و نه امکان ورود به فضای انتخابات مجلس را دارد.
وی تصریح کرد: این دولت قوه ی مجریه ی کشور است و همچنین مباحثی را هم که اقای رییس جمهور در کشور مطرح کردند، فاقد آن توان است که بتواند یک اجماع در کشور ایجاد و موجی راه بیاندازد که جامعه و مردم را ساماندهی کند.

بیرانوند گفت: اصلاح طلبان نیز به واسطه ی سوابق گذشته و عملکردی که در بعضی از عناصر اصلاح طلب و فتنه ی88 داشتند هنوز نتوانسته اند آن وجهه و چهره را بازسازی کنند.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم ادامه داد: در واقع به معنی این است که  آنها تکلیفشان با خودشان مشخص نیست و به طور قطع به یقین بحث فتنه در انتخابات آینده خط قرمزی خواهد بود که دستگاه های نظارتی آن را به صورت کامل اعمال خواهند کرد.
وی ادامه داد: چه مردم کشور ما و چه مردم دنیا هیچ وقت به کودتا گران علیه منافع کشور جایزه نخواهند داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اصول گرایان در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری عملکرد خوبی نداشتند،گفت: اصولگرایان با وجود عملکرد نه چندان درست در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، در بحث انتخابات مجلس متفاوت بوده و خواهند بود و در واقع این مردم اصول گرا هستند که نمایندگان خودشان را به مجلس خواهند فرستاد ولو اینکه بعضی چهره ها عوض شوند.
وی گفت: مردم ما مردم مسلمان، معتقد به منافع ملی و درپی تحقق اهداف عالی انقلاب و اسلام هستند و هرکسی از رجال سیاسی که بیاید وبخواهد این مساله را محقق کند باید معتقد به اهداف انقلاب بوده و دنباله روی صاحبان قدرت و ثروت نامشروع نباشند.
نماینده اصولگرایای مجلس نهم با تاکید بر این که گروه هایی در انتخابات آینده مجلس رای خواهند آورد که همراه مردم باشند،خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی و تمامی موارد گفته شده جزو خصوصیات اصول گرایی است و حالا هرکسی هر نوع خط کشی که میخواهد را می تواند انجام دهد و مردم یقینا به این گونه افراد رای خواهند داد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممدوحی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    164 3
    اینقدر خوش بین نباش
  • محسن ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    155 8
    شك نداشته باشيد كه در انتخابات آينده مردم كارتون رو يكسره مى كنند به اندازه كافى در اين هشت سال مردم رو خون دل داده ايد
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    119 4
    هر کس تو مجلس دهم باشه قطعا تو یکی نیستی.
  • شعیب A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    5 1
    مجلس آینده از آن اصلاح طلبان و معتدلان است. تندروان کمترین شماره و اصولگرایان در اقلیت خواهند بود.