ایرنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ارزیابی های اولیه نشان می دهد که خلبان هواپیمای ناجا قصد فرود اضطراری داشته اما به دلیل موقعیت شب و نامساعد زمینی که انتخاب کرده به هواپیما آسیب رسیده و سبب متلاشی شدن آن شده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد و گفت: موتور این هواپیما به گونه ای ساخته شده که اگر از کار بیفتد می تواند مدت زیادی به حرکت خود ادامه دهد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این هواپیما امروز یکشنبه در کاوش های محلی پیدا شد و اجساد سرنشینان هواپیمای دو موتوره توربوی نیروی انتظامی قابل شناسایی است.

احمدی مقدم گفت: این هواپیما ساعت 17:45 روز گذشته از تهران برای بررسی و نظارت منطقه عازم زاهدان شد حدود ساعت 21 شب گذشته در حوالی زاهدان ابتدا از دید رادار گم شد و امروز نیز در کاوش های محلی پیدا شد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی جنازه ها نسبتا سالم کشف شده و تیم فنی به منطقه اعزام شدند تا موضوع را پیگیری کند. سه سرنشین هواپیما گروه پرواز و چهار نفر از کارشناسان نیروی انتظامی به سرپرستی سردار صادقی معاون ایمنی و بازرسی بوده اند.

احمدی مقدم در مورد امنیت مرزها گفت: مرزها شایسته توجه و سرمایه گذاری بیشتری است و تهدیدات پیرامونی ما جدی است چرا که گروه های تروریستی در پاکستان آزادی عمل داشته و دولت ها یا توان مقابله با آن را ندارند یا از اهتمام لازم برخوردار نیستند.

احمدی مقدم گفت: در چند سال گذشته در شمال سیستان و بلوچستان شاهد فعالیت های تروریستی بودیم که اکنون با انسداد مرزها این فعالیت ها به جنوب سیستان و بلوچستان کشیده شده است که اگر در این منطقه انسداد مرز صورت گیرد شاهد کاهش فعالیت های تروریستی خواهیم بود.


23282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =