عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی:اصلاح طلبان سازمان یافته تر به مجلس دهم می آیند

محمد حسین آصفری معتقد است که هر کسی که در چهارچوب اصول نظام قرار بگیرد و دارای ویژگی های آن باشد در حیطه اصولگرایی قرار گرفته است و آن ها پیروز انتخابات مجلس دهم خواهند بود

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین درخصوص انتخابات آتی مجلس دهم و پیش بینی از چینش سیاسی آن گفت: شرایط سیاسی کشور بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به شکلی است که اصول گرایان باید برای دستیابی به شرایط انسجام و وحدت تلاش بیشتری کنند.
وی با تاکید بر این که هنوز برای پیش بینی نتیجه چینش سیاسی انتخابات مجلس دهم زود است خاطر نشان کرد: اصولگرایان برای آینده سیاسی خود باید صاحب یک انسجام و وحدت مناسبتری در آینده شوند و آنچه که امروز در واقع نیاز هست و باید تلاش گسترده ای برایش انجام داد وحدت بین جریان و گروه های اصول گرا است.
نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص موانع ایجاد وحدت بین اصول گرایان باتوجه به تجارب گذشته گفت: باید منیت گرایی ها در بین دوستان جریان اصولگرا کنار گذاشته شده و بیشتر بر نکات مثبت تاکید شود تا اینکه بخواهند نکات منفی را بزرگ جلوه دهند زیرا برخی از آنها به عنوان مانع تراشی استفاده می کنند.
وی افزود: اصولگرایان باید تلاش کنند نقاط مثبت را بیشتر در دستور و برنامه کار خودشان قرار بدهند واینکه یک جریان خاص بخواهد اصول گرایی را متصل به خودش کند و خودش را به عنوان بزرگ اصول گرایی قلمداد نماید درست نیست و می تواند به این ساختار ضربه بزند.
وی در تشریح مسایلی که می تواند به اصولگرایی ضربه وارد کند گفت: آن چه می تواند به اصول گرایی ضربه بزند، افراط و تفریط و تساهل و تسامع است زیرا موجب ضعف شناخت از شرایط موجود می شود و همین ناآگاهی آفتی است که موجب ایجاد ضربه به این جریان خواهد شد.
وی در خصوص احتمال حضور جدی و قوی اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باتوجه به ضربه ای که در مجلس هشتم و نهم به این جریان وارد شد و آن ها نتوانستند مسولیت این مجالس را برعهده بگیرند وهمچنین در ریاست جمهوری نیز موفق نبودند به نظر نمی رسد حضور چندان موفقی در انتخابات اتی مجلس نیز داشته باشند.
آصفری افزود: واقعا جریان اصلاح طلب بر خلاف برخی تحلیل ها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم موفق نبود زیرا نامزد این جریان شخص دیگری بود و در واقع آن ها نتوانستند به اهدافشان برسند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:البته به هر ترتیب این جریان به تبع انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فعالیت بیشتری را شروع خواهند کرد و در صدد انجام کارهای بزرگ تری بر خواهند آمد تا از طریق مجلس به ان ناکامی هایی که در شورا ها و ریاست جمهوری اخیر داشتند پایان بدهند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر هشترودی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    46 6
    دقیقا" با اختلاف فاحش نسبت به اصولگرایان مجلس دهم از ان اصلاحات است به امید خداوند کریم
    • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
      3 2
      در مورد شوراها و شهرداری هم همینو می گفتید.کی می خواید بی خیال این خوشبینی و اعتماد به سقفتون بشید آخه؟خسته نشدید؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    39 4
    مجالس هشتم و نهم درس بزرگی به مردم داد که تا سالهای سال فراموش نخواهند کرد
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    22 3
    ضربه اي وارد نشد داستان اينکه به هر طريقي شده اصلاح طلبان اکثريت رو بدست نيارن، تغارفميکني داداش؟.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    21 2
    ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما ادمی که خودشو زده به خوا ب رو نه
  • ایرانی A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    29 2
    اگه انتخابات واقعی باشه دیگه اصولگراها تو خواب ببیند مردم اونها رو انتخاب کنند. مگه اینکه از سلاح رد صلاحیت استفاده کنند. بختشون دست شورای نگهبانه فقط و فقط همین
  • رضا RO ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    19 2
    تا چشم حسود کور
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    20 2
    اره تو و رفقات به پیروزی رسیدی
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    11 1
    شما فقط دوپینگ نکنید تا معلوم بشه مجلس دهم از آن کیه