ایرنا نوشت:

دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی از ۲۸ مهر تا ۲ آبان ماه سال جاری با حضور ده‌ها شرکت تولیدکننده و خدمات بازی و اسباب بازی، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع اسباب بازی از جمله بازی‌های فکری، آموزشی، توپی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی‌های باطری‌دار و الکتریکی، ربات‌ها، چرتکه‌ها ، انواع پازل و بازی‌های مکعبی سه بعدی و ده‌ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار می‌گیرد.

قرار است در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه اسباب بازی صرفا اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است را عرضه کنند.

معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه‌سازی فعالیت‌های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ در انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی و اسباب بازی است. در حاشیه دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی، برنامه‌های متنوعی برای کودکان و والدین آن‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب‌ترین دغدغه‌های جامعه بشری بوده و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص شده است. شرکت‌های متعددی در دنیا نسبت به تولید و طراحی انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام می‌کنند، لذا انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان و گروه‌های دیگر باید به نحو مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =