ایسنا نوشت:

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اعلام اینکه زمان خدمت سربازی به 24 ماه افزایش یافته، شرایط کسری خدمت را توضیح داد.

سردار صدرالسادات با اشاره به اینکه طول خدمت سربازی تابعی از میزان موالید در کشور است،‌ گفت: باتوجه به شرایطی که پیش بینی شده افراد 18 ساله در سال ها و دهه های متفاوت متفاوت است. در دهه 60 کسانی که به سن خدمت رسیدند بالاتر از یک میلیون نفر بودند اما باتوجه به شرایط کاهش موالید در دهه اخیر لازم است که به میزان خدمت اضافه شود تا سازمان وظیفه عمومی با تامین نیروی موردنیاز نیروهای مسلح بتواند همیشه آماده باشد و به تهدیدات احتمالی پاسخ گفته و امنیت کشور را تأمین کند.

او ضمن بیان اینکه خدمت سربازی از سال آینده به 24 ماه افزایش می یابد،‌ گفت: باتوجه به سیاست های کنونی نظام، متأهلین سه ماه و افراد به ازای هر فرزند هم از سه ماه کسری خدمت برخوردار می شوند. همچنین کسانی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند، ‌دوماه کسری خدمت خواهند داشت.

صدرالسادات ضمن ابراز امیدواری ازاینکه مجموعه این قوانین بتواند در جهت تثبیت و نمایش قدرت نیروهای مسلح و و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مؤثر واقع شود،موضوع سربازی را به عنوان یک واقعیت پیش روی جوانان توصیف کرد که برای بازسازی شخصیت آنها، افزایش تجربه ، نظم پذیری و تقویت روحیه آنها برای خدمت به جامعه موثر باشد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    23 0
    چه خبر 24 ماه پشر خودت هم 24 ماه خدمت می کنه
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    35 2
    به جای اینکه نیروهای مسلح از عمر و جوونی ما مایه بگذارند برای بیگاری و الافی سیستمشون رو بهبود بدهند که اینقدر به سرباز نیاز نداشته باشند الان که زمان صلح هست اینها دارند چه کار می کنند با ۵۰۰ هزارتا کادر که نیرو کم می اورند با این وضع فکر کنم در زمان جنگ هم اقایان کادری استراحت می فرمایند ما باید بریم بجنگیم ظاهرا بهترین راه برای فرار کردن از زیر بار مسیولیت کادر شدن توی نیروهای مسلح هست پول مفت میگیری استراحت می کنی یک نوکر هم برات می گیرند که مجانی باید دو سالش رو برای تو و خانوادت نوکری کنه
  • اصفهانی A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    13 2
    تو اطلاعیه قبلی بیان شده بود که کسانی که قبل از94 خودشون رو معرفی کنند شامل 24 ماه نمیشوند کسی که قبل از 94 دفترچه پست کنه و اعزامش بیفته سال جدید شامل 21 ماه میشه یا 24 ماه ؟؟ منتظر جواب هستیم
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    36 1
    بی ثبات ترین قانون ,قانون نظام وظیفه س
  • کاربر IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    11 9
    خداوکیلی متهلی باید6ماه میشد به ازای هرفرزندهم 6ماه بالاتراز2فرزندهم محاسبه نمیشدتابه هرصورت طرف 6ماه خدمت میکردتا حداقل بدونه دوران خدمت یعنی چی
  • من A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    20 0
    من دو ماه خدمتم مونده ولی انگار دوسال مونده این کادرها پول مفت میگیرن به سربار هم زور میگن بد رفتاری با سرباز میکنن شخصیت یه سرباز رو که درجه دار هم هست پایین میارن بعضی ها هم عقده ای ان در حد لالیگا،بعد میگن ، قدر زندگی رو میدونید و سربازی شما رو آدم میکنه والا اگه ادم بودن مث شماست ما همون حیوون بمونیم بهتره. اگه مجبور نبودم هیچ وقت سربازی نمیرفتم با اینکه رو به اتمام هم هستم ولی از دست بعضی کادرا جونم به لبم رسیده اکه حرفی هم بزنی میگن بازداشت و اضافه خدمت.
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    5 0
    افرین بی ثبات ترین و لغزنده ترین قانون، قانون خدمت سربازیهٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ