ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از نابسامانی‌های منطقه و جهان اسلام به خاطر انحراف از ولایت فقیه می‌باشد، گفت: انقلاب اسلامی به خاطر وحدت در داخل کشور و اطاعت از ولی فقیه توانسته است از گردنه‌های سخت عبور کند.

علی لاریجانی که پنجشنبه شب در مراسم جنگ سکوت در ورزشگاه شهید متقی ساری حضور یافته بود، ضمن تبریک ایام ذی‌الحجه، میلاد امام هادی و عید سعید غدیر افزود: راهی که پیامبر گرامی اسلام(ص) در عید غدیر نشان داد توجه و تعلق تمام به ولایت اهل بیت بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که بعداز رحلت پیامبر بوجود آمد تا امروز ادامه دارد به خاطر بی توجهی به ولایت پیغمبر و محروم کردن جامعه اسلامی از سفارش ایشان است.

وی اضافه کرد: همه نابسامانی‌ها به خاطر بی توجهی به وضعیت پیامبر اکرم در عمل به کتاب خود و پیروی از عترت پیامبر است.

لاریجانی، ریشه نابسامانی‌های امروز در منطقه و دنیای اسلام را در بی توجهی به معارف اهل بیت عنوان کرد و گفت: موجودات بدخیم داعش و تروریست‌ها که به جان مسلمانان افتاده‌اند همان‌هایی هستند که امروز به جای اینکه سلاح را به سمت آمریکا و صهیونیست ببرند به سمت شیعیان گرفته‌اند و بدترین توهین‌ها در عراق و سوریه به شیعیان و علویان می‌شود.

وی تصریح کرد: البته این موجودات بدخیم به مسیحیان و اهل سنت نیز رحم نکرده‌اند وشکل‌گیری این جریان وحشی به خاطر انحراف از ولایت فقیه بوده است.

لاریجانی با تاکید براینکه عزت و رستگاری مسلمانان و تمسک به اهل بیت و مفهوم ولایت است، خاطرنشان کرد: اگر امروز ملت ما در مقابل این همه دسایس آمریکا ایستاده‌اند به خاطر تعصب به اهل بیت است و ما مفتخریم که پیروان علی(ع) هستیم و باید این راه را ادامه دهیم.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب از گردنه‌های سختی عبور کرده‌ایم، گفت: این امر به خاطر وحدت در داخل کشور و اطاعت از ولی فقیه است امروز ایران جزیره ثابت در منطقه است و این درحالی است که تمام منطقه دچار آشفتگی است و ایران کشوری امن و قدرتمند است و کسی جرات نمی‌کند در مقابل ایران رفتار ناشایست داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: امروز دولت، مجلس و قوه قضاییه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن حل مشکلات اقتصادی کشور است و راهی که دولت دنبال می‌کند راه درستی است.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی، برای اینکه شرایط اقتصادی کشور مطلوب شود یک راه بیشتر نداریم و آن مردمی کردن اقتصاد و توجه به تولید است، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم بیکاری رفع شده و تورم کاهش یابد راهی جز تولید و رقابت در آن نیست.

وی گفت: اگر رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند که محور آن رونق تولید است و مجلس شورای اسلامی به آن پایبند و این را راه نجات کشور می‌داند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    9 1
    خندیدیم مردم رو چی فرض کردی؟؟
  • محسن IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    4 0
    راه دولت ممکن است درست باشدولی سرعت حرکت وعملکردآن بسیارپایین است. دولت بایدبسرعت سرمایه های مردم رابه سمت تولیدوصنایع وکشاورزی وصادرات هدایت کند.اینکاربابهبود فضای کسب وکاروتسهیلات بدون رانت بانکی میسرمیشود.درضمن نگذارید هرکس بیش ازیک خانه درتملک داشته باشدتا مسکن هم ارزان شودومردم آرامش داشته باشند
  • پدرام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    5 0
    بله؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    5 0
    تو رو قرآن دنبال چی هستید؟ یعنی چی انحراف از ولایت فقیه؟ مگه تا دیروز در خط ولایت فقیه بودن یا قراره در این خط قرار بگیرن؟ چرا حرفی میزنید که دیگه اعتبار خودتون و از دست بدید.