۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰

ایسنا نوشت:

نیروهای تروریستی داعش وارد بخش‌هایی از شهر کوبانی شده و درگیری‌ها با نیروهای مردمی کرد همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری لبنانیون فایلز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که نیروهای تروریستی داعش توانستند کنترل یک سوم منطقه کوبانی را به دست بگیرند. این در حالی است که شبکه خبری الجزیره گزارش داد نیروهای داعش همچنان در این شهر به حرکت خود ادامه می‌دهند و صدای درگیری‌های خشونت‌باری در این منطقه به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر یک مسئول آمریکایی گزارش داد که مبارزان کرد همچنان کنترل منطقه کوبانی را به دست دارند.

ارتش آمریکا بعدازظهر روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات هوایی ائتلاف آمریکا و هم‌پیمانانش علیه داعش در این منطقه مرزی با ترکیه افزایش یافته است. این در حالی است که آسیا عبدالله رییس مشترک حزب اتحاد دموکرات سوریه اعلام کرد که نیروهای داعش حملات جدیدی را علیه شهر کوبانی انجام داده‌اند.

وی در ادامه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز عنوان داشت: نیروهای داعش توانستند وارد بخش‌هایی از شهر کوبانی شوند و بمباران سنگین در این منطقه ادامه دارد.

آسیا عبدالله تاکید کرد: نیروهای داعش با استفاده از سلاح‌های سنگین و تانک وارد دو منطقه در شهر کوبانی شدند. این در حالی است که درگیری‌ها میان نیروهای مردمی کرد که از شهر کوبانی دفاع می‌کنند و نیروهای تروریستی داعش شدت گرفته است.

از سوی دیگر نیروهای تروریستی داعش یک فروند هلی کوپتر نیروهای عراقی از نوع بیل 407 آمریکایی را در نزدیکی شهر بیجی شمال بغداد ساقط کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    3 0
    اقا جان مکه این کشور ارتش نداره...