ایرنا نوشت:

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس نظرسنجی انجام شده در سال‌های گذشته، نیروی انتظامی بیشترین پایگاه مردمی را در جامعه دارد و از اعتماد اجتماعی برخوردار است.

احمد مسجدجامعی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی برخی از اعضای شورای شهر با مسوولان پلیس راهور تهران بزرگ، افزود: نیروهای خدوم پلیس راهور فعالیت‌های چشمگیری برای جلب رضایت مردم انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر لزوم تردد آسان، ایمن و ارزان شهروندان گفت: در نوع شهرسازی کارگذار شرکت‌های تولید خودرو هستیم که این نوع رویکرد باید عوض شود و باید ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در اولویت اصلی قرار گیرد.

مسجدجامعی گفت: نظریه شهری برای مدیریت و اداره مطلوب شهر تهران با شرایط و ویژگی‌های موجود نداریم و اقدامات جدی باید در این زمینه انجام گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، جابجایی بیشتر مسافر، آلودگی کمتر محیطی، کاهش خطرات و احترام به مسافر را از مهمترین دلایل توسعه خطوط ریلی زمینی برشمرد و اظهار کرد: باید بجای افزایش اتوبوس به توسعه خطوط ریلی زمینی اقدام کنیم.

ناصحی: مردم بدنبال امنیت هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم به دنبال امنیت هستند، اظهار کرد: شهروندان با وجود امنیت به رفاه، آسایش و زندگی خوب نیز بدست خواهند آورد.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی اظهار کرد: نیروی انتظامی به خصوص راهنمایی و رانندگی در بین شهروندان از محبوبیت لازم برخوردار است و با مدیریت خود توانست موضوعات این حوزه را مدیریت کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد وسایط نقلیه در سال‌های اخیر بیان کرد: هرچند معضل ترافیک هنوز برطرف نشده است اما اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

ناصحی گفت: کنترل و نظارت بر معاینه فنی در شورای اسلامی تهران مطرح شده و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مردم شاهد نتایج مطلوب این اقدام باشند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران، فرهنگ را زیرساخت هر فعالیتی از جمله رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: باید از مشوق‌های لازم برای ایجاد فرهنگ ترافیکی صحیح بهره ببریم.

رضا تقی‌پور اظهار کرد: نظام کامل حمل و نقل پایتخت طراحی شده است اما محدودیت‌های اعتباری موجب شده تا اجرای کامل آن، زمان بر شده و تاکنون این طرح به صورت کامل اجرا نشود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    19 2
    خوب است جزئیات این نظر سنجی را منتشر کنند تا ببینیم واقعا به چه صورتی انجام شده و با چه گزینه هایی مقایسه شده.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    2 0
    واقعن برام سواله تو کدوم طرح جامع تهران گسترش شهر و ساخت اینهمه برج و مجتمع بخصوص در غرب تهران پیش بینی شده بود؟ الان 20 ساله همش از طرحهای آنچنانی برای تهران حرف میزنن آخرش شده این
  • سام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    3 0
    بدون اعلام جزییات مگه میشه امار گفت.....پس امارش کجاست؟؟؟؟