رئیس‌جمهور گفت: یک از اهداف دولت ارائه بودجه در زمان مقرر بوده است که تلاش می‌کنیم بودجه ۹۴ را نیز در زمان مقرر به مجلس شواری اسلامی ارائه دهیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس با اشاره به خدمات ارائه شده بیمه‌ای به مناطق محروم و دور افتاده کشور گفت: هنوز دراین زمینه به نقطه مطلوب نرسیدیم و تلاش می‌کنیم با تلاش مضاعف به اهدافی که در این زمینه داریم، برسیم.

وی افزود: یک از اهداف دولت ارائه بودجه در زمان مقرر بوده است که تلاش می‌کنیم بودجه 94 را نیز در زمان مقرر به مجلس شواری اسلامی ارائه کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل اقتصادی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان حاضر در این نشست مشترک گفت: شما می‌دانید برای سرمایه‌گذاری ما نیاز به ثبات و آرامش داریم؛ به طوری که در نرخ ارز و تورم نوعی ثبات مشاهد می‌شود و نگرانی‌های گذشته وجود ندارد.ما باید اقتصادمان را به تعاونی و بخش خصوصی واگذار کنیم که دولت در این زمینه برنامه‌ریزی دارد. ما از رکود خارج شده‌ایم اما این آغاز راه و قدم اول است و ما باید خیلی قدم برداریم.

روحانی گفت که دولت در یک سال گذشته به وعده‌‌های خود در سیاست خارجه عمل کرده است.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستمری بگیر IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    مردم را گاگول فرض میکنند؟ روزبروز مشکل معیشتی مردم بیشتر میشه واقایان طلبکار تر؟ خدا این افراد وخانواده هایشان را بمشکلات مردم دچار کنه
  • ناشناس A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    بله باید هم ثیات باشه چون کسی به کار شما کار نداره که کسانی را اجیر کنه وبه خرید وفروش ارز وارد بشه