علی دایی می گوید تک‌تک پرسپولیسی‌ها شایسته‌اند و این تیم بازیکن ضعیف ندارد.

اسماعيل حيدرپور/ علي دايي بعد از روزي كه در درفشي‌فر از پرسپوليس بركنار شد حرف‌هاي توفاني عليه هيأت‌مديره  و وزير ورزش و... به زبان آورد و البته در همان مصاحبه‌اش گفت من بعد از اين از پرسپوليس انتقاد نمي‌كنم و انصافاً او در اين مدت با هيچ رسانه‌اي حرف نزد. ديروز او در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرورزشي از شاگردانش دفاع كرد.

* علي‌آقا! پرسپوليس به سپاهان باخت و البته رئيس هيأت‌مديره پرسپوليس و سرمربي مي‌گويند تيم ضعيف بسته شده.

ببينيد من بارها گفته‌ام كه اصلاً دوست ندارم درباره پرسپوليس حرفي بزنم چون ممكن است با حرف‌هاي من براي اين تيم حاشيه درست شود.

* آخر شما تيم را بسته‌ايد و اين انتقادات به شما برمي‌گردد؟

من به بازيكناني كه جذب كرده‌ام اعتقاد كامل دارم. اين بچه‌ها شايسته هستند و از لحاظ فني بنده آنها را قبول داشتم كه جذب كردم. اصلاً قبول ندارم كه كسي كيفيت فني آنان را زيرسؤال ببرد چون طي مدتي كه با آنها كار كردم هيچ كم‌كاري‌اي از بازيكنان نديدم  و بي‌انصافي است كه بخواهيم عملكردشان را زير سؤال ببريم.

* در مورد پرسپوليس و انتقاداتي كه از شما مي‌شود، حرف مي‌زنيد؟

بگذاريد با سكوتم به پرسپوليس كمك كنم و اين تيم با آرامش كارش را انجام دهد چون پرسپوليس و هوادارانش را از هر چيزي بيشتر دوست دارم. انتقاد كه مي‌كنند سر وقتش جوابشان را مي‌دهم. من اگر به شايستگي تك‌تك بازيكنان پرسپوليس اعتقاد نداشتم آنها را جذب نمي‌كردم. مطمئناً آنها شايستگي موفقيت بيشتر در ليگ را دارند.

* از تيم ملي و كروش خبري داريد؟

خبر خاصي ندارم. آخرين باري كه كروش را ديدم در يك مراسم بود. براي او و تيم ملي مملكتم آرزوي موفقيت دارم. من يك ايراني هستم و سربلندي تيم ملي فوتبال ايران يعني سربلندي همه ما ايراني‌ها، ضمن آنكه دوست دارم كروش در جام ملت‌ها موفق عمل كند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =