خانه ملت نوشت:

نمایندگان مخالف دو فوریت طرح آزادسازی سهام عدالت در بورس دلایل مخالفت خود را اعلام کردند.
سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 15 مهر) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دو فوریت طرح آزادسازی سهام عدالت در بورس با یادآوری اینکه سهام عدالت امیدی برای مستضعفان و بیچارگان بود تا بتوانند با سود این سهام گوشه‌ای مشکلات خود را برطرف کنند گفت: با تصویب این دو فوریت سرمایه داران را سرمایه دارتر و بیچارگان را بیچاره تر می‌کنیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عده ای مافیا چشم به راه آزاد شدن سهام عدالت هستند، گفت: مجتمع فولاد مبارکه ومخابرات که سوددهی قابل توجهی دارند از سهام عدالت سهم دارند و باید در مورد رای دادن به این طرح دقت کنیم چرا که در آینده توپ را به میدان مجلس می‌اندازند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مافیا و دلالان آماده‌اند تا سهام عدالت آزاد شود و با توجه به اینکه در این شرایط فروشندگان این سهام زیاد می‌شود با قیمت بسیار نازلی آن را خریداری کنند بنابراین چیزی دست مردم را نمی‌گیرد.

او با اشاره به اینکه 20 درصد از سهام عدالت متعلق به مخابرات است، گفت: ظاهر طرح آزادسازی سهام عدالت شاید به نفع محرومان باشد اما در واقع این طرح به نفع سرمایه گذاران است و در صورت تصویب این طرح کاری که قرار بود به عنوان کمک برای محرومان جامعه انجام گیرد از هدف تعیین شده دور می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =